|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 43> |
Forfatter | ||
Moveteam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Status: Offline Point: 78 |
![]() |
|
Selvfølgelig er det ærgeligt for dem med HD-DVD, men forbrugerne vil generelt set bare have ét format, og det ville ikke give nogen mening at vælge HD-DVD, da fordelingen så igen ville blive 50/50, nu er den nok: 80/20 til HD-DVD fordel :P |
||
![]() |
||
Mike270183 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 321 |
![]() |
|
Du mener vel 80/20 til BlueRay |
||
Panasonic TX-P55VT60
PS3 PS4 Denon AVR-X2300W Scandyna Podspeakers 5.1 setup |
||
![]() |
||
Klausens ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
|
Fuck! Så er det godt at der er 30 dages returret på min HD-E1 i Elgiganten...
![]() Så køber jeg sq en dvd afspiller indtil at Bluray bliver billigere... Redigeret af Klausens - 04-Januar-2008 kl. 23:24 |
||
![]() |
||
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() |
|
http://www.timewarner.com/corp/newsroom/pr/0,20812,1700383,0 0.html l link til warner selv |
||
![]() |
||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
|
tror sq stadig jeg beholder min.. god dvd afspiller, 5 hd-dvd film med + hd-dvd er jo ikke død.. i nu ![]() jeg vil i hvert fald nok erhverve mig transformers, matrix filmene, bourne filmene og nok også heroes(samt andre fremtidige mulige titler, især paramount titler plejer at holde <3 ). men for mig går den heller ikke længere end til de eksklusive titler.. Redigeret af nekolas - 04-Januar-2008 kl. 23:39 |
||
![]() |
||
Moveteam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Status: Offline Point: 78 |
![]() |
|
Nekolas: Ja de film er der jo endnu, men spørgsmålet er, hvis I har givet 2.000 kr. for en HD-DVD afspiller, ville jeg betale 900-1000 kr. mere og få en PS3. Den understøtter 1.1 profile og på et tidspunkt 2.0. Har WiFi, er en fed spillemaskine, understøtter digital tv optagning i HD (med PlayTV)
|
||
![]() |
||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
|
![]() |
||
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
|
nekolas, Forstår dig godt Jeg vil gøre det samme, Matrix- og Bourne trilogien er et must! /Halsted |
||
![]() |
||
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
|
LOL LOL |
||
![]() |
||
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() |
|
Matrix skulle komme på Blu-ray i år, og mon ikke vi ser Bourne på et tidspunkt også.
|
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|
Klasse ! ! , - men der ku sateme proppes meget ind i det skab,hvis vi også tog audio med. Er ikke selv særligt godt orienteret om de to formater,men hælder mest til BD, fordi jeg fornemmer det største potentiale. Men øhhh. . Sony er sgu jo desværre også kendt for at "låse" og "begrænse" deres formaters anvendelser. . ? ? ! |
||
![]() |
||
Gaco ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
|
Tror jeg ikke sker denne gang. De har for mange partnere i udvikling, hardware, patenter osv., denne gang er det ikke bare Sony's eget format :) Jeg kan ikke se at nogen (udover dem der er meget investerede i HD DVD) kan synes dårligt om denne nyhed. Nu kan vi endelig få ét format :D |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 43> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |