recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV Live  - Film hakker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWD TV Live - Film hakker

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Drumman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2010 kl. 11:46
Oprindeligt skrevet af briankdk briankdk skrev:

pis...... det tog mig 8 timer at selv finde løsningen - og så kunne jeg havde fundet den herinde ! :-)
 
 


Surt Smile

En anden ting du lige skal være obs på er hvis du du kører 1080i el p kan du løbe ind i samme problem. Sær den til 720i istedet og problemet vil være løst Smile

Fortsat god jul
Til top
briankdk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2010 kl. 13:03
ja, men kun hvis jeg sætter den til 60Hz, hvis den står på (og det var det den stod på da jeg opdagede problemet) 50Hz - så hakker filmene.
 
eller også var det omvendt...... at den skal stå på 50 hz - den er ikke tændt lige nu  :-)
 
Men selv på 720p, hakker den i nogle film hvis den står på den forkerte Hz


Redigeret af briankdk - 25-December-2010 kl. 13:05
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2010 kl. 13:18
Kan WD ikke matche filmens fps til hvad skærmen understøtter af Mzh? så f.eks europæisk indhold afspilles ved 50Mhz og amerikansk ved 60Mhz så intet af det hakker. 
Til top
maskus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2010 kl. 16:14
Det er ikke lykkedes hos mig, jeg skal manuelt ind og ændre det... Men det overlever jeg også.
I øvrigt Hedberg, jeg kan se, at du har en Boxee som profil-billlede, har du sådan én og hvordan er dine erfaringer med den?
Martin Kusk
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2010 kl. 16:33
Oprindeligt skrevet af maskus maskus skrev:

Det er ikke lykkedes hos mig, jeg skal manuelt ind og ændre det... Men det overlever jeg også.

Jeg fandt det håbløst irriterende da jeg måtte leve med det i 14 dage (pga. en firmware fejl i Boxee Box). Heldigvis er det løst i den seneste firmware - men måske er jeg bare mere utålmodig. 

Oprindeligt skrevet af maskus maskus skrev:

I øvrigt Hedberg, jeg kan se, at du har en Boxee som profil-billlede, har du sådan én og hvordan er dine erfaringer med den?

Ja, jeg kører på et par Boxee Box herhjemme. Jeg har oprettet en tråd om mine erfaringer med Boxee Box her. For at opsummere er mine erfaringer generelt gode og i takt med at de får luset småfejl ud og bygget et par ekstra funktioner ind, så kan den godt blive en rigtig stor spiller på markedet. 


 



Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu