|
WD TV Live Hub |
Besvar | Side <1234 9> |
Forfatter | ||
jesperph
Junior bruger Oprettet: 03-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
hvordan har du fået sat den op til køre win 7? jeg kan ikke finde mine shares,kan kun afspille fra min nas vil sætte stor pris på lidt hjælp.. Mvh
|
||
Bric
Bruger Oprettet: 11-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 121 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er lige gået igang her til aften.
Foreløbig alt problemfrit. UI virker fin. WiFi med dongle med uproblematisk. Er igang med at smide 500 GB film over på det interne drev - det tager lidt tid....
Vender tilbage. |
||
kumpel2000
Bruger Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 128 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan den afspille HE-AAC lyd optaget fra Boxer kanaler eller DR HD. Jeg bruger DVBviewer recordingservice og det kunne da være fedt hvis den kunne afspille det som jeg har optaget med HE-AAC lyd.
|
||
jugglerq
Guld medlem Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
ang. coverart det aner jeg ikke hvordan man gør med dvd mapper mit ser ud som nedenstående
billede
men med musik er der ingen problemer
Redigeret af jugglerq - 23-November-2010 kl. 19:16 |
||
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
hvordan virker det Itunes server?
Er det sådan at man kan spille musik direkte fra boksen. Styret via sin Ipod touch?
|
||
Bric
Funktioner
Tak(0)
|
|
Gå ind på en film. Tryk på options på remote. Tryk på "Get Content Info" og hvis det navn du har givet film-filen kan identificere den i online basen (som jeg ikke ved hvilken er...) får du mulighed for at tilføje coveret til filmens visning. Hvis WD ikke umiddelbart kan identificere filmen får du mulighed for at gå ind i søgemenu. Værd opmærksom på at filmen ændrer navn til sin engelske titel samtidigt.
Redigeret af Bric - 24-November-2010 kl. 09:48 |
||
oo27
Guld medlem Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
vil jeg også meget gerne vide, for så er den ved at opfylde samtlige mine behov - og jeg sparer udgiften til en Sonos.
|
||
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
||
jugglerq
Guld medlem Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan jeg ikke svarre på, da jeg intet ejer fra Appel desværre.
|
||
jugglerq
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bric tak for hjælpen, det spiller bare for vildt nøj hvor det virker.
|
||
kumpel2000
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der ikke lige en som kan svare på om den kan afspille HE-AAC lyd fra Boxer inden jeg selv køber boksen ?
|
||
Bric
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
kumpel2000
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har nu været inde på den side, men kan dog ikke lige frem se at den understøtter HE-AAC fra Boxer og DR HD.
|
||
Besvar | Side <1234 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |