recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV Live Hub
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WD TV Live Hub

 Besvar Besvar Side  <1 789
Forfatter
Besked
Hr.Bjarne Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Juli-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hr.Bjarne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2012 kl. 20:43
Er der nogen der ved om denne WD TV LIVE HUB kan afspille dvd-film i iso-format ?

Redigeret af Hr.Bjarne - 14-Juli-2012 kl. 20:44
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2012 kl. 21:18
Det kan den godt
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
ice666m Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Juli-2012
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ice666m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 15:43
Jeg har lige købet en WD tv live hub media center på 1TB
 Når jeg har brugt den kører blæser på fuld tryk hele tiden også selvom WD er slukket
Har hente de siste nye firmware
Håber der er noge der kan hjælpe mig 

MVH ice666m 
Til top
B.Smith Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-August-2012
Sted: Kbh, DK
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér B.Smith Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2012 kl. 00:29
Oprindeligt skrevet af ice666m ice666m skrev:

Jeg har lige købet en WD tv live hub media center på 1TB
 Når jeg har brugt den kører blæser på fuld tryk hele tiden også selvom WD er slukket
Har hente de siste nye firmware
Håber der er noge der kan hjælpe mig 

MVH ice666m 
Jeg har nøjagtig samme problem .
Min WD tv live hub er efter 8 mdr. begyndt at larme voldsomt.
Den er slukket og blæseren kører så man dårligt kan holde ud at være i stuen.
Jeg har nogle gange fjernet strømmen til den i ca. 20 min. Det har ingen effekt udover at det tager 100 år for live hubben at starte op igen. (ja, den har fået alle opdateringer)
Hvem kan hjælpe ???Shocked
MVH  B:Smith
Til top
Hr.Bjarne Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Juli-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hr.Bjarne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2012 kl. 09:58
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

Det kan den godt
 
Tak for svar, vedr. om den kan afspille iso-filer, og ja det klarer den jo til UG.
 
Ps. det er dog lidt irriterende at den omdøber alle filmene til engelsk titel, når den finder covers osv., hvilket gør det lidt svæt for børnene at finde den film de leder efter, f.eks Den lille havfrue 2 -> The littel mermaid II


Redigeret af Hr.Bjarne - 05-August-2012 kl. 09:59
Til top
jaw Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jaw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 12:36
Hejsa
 
Jeg har en TV Live Hub, som jeg har film på, hvorpå jeg via USB stikket har koblet en WD Elements 2TB.
Skal man gøre noget yderligere for, at Hubben søger på både den interne og den externe harddisk?
Jeg har endnu 200 GB tilbage på den interne, så jeg er ved ikke, om den blot fylder på Elements, når den er fyldt op?
 
Inputs søges ;-)
 
Mvh Jesper
Til top
Bric Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bric Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 18:59
Hej 

Så er det nu det burde begynde at blive sjovt. 
Netflix er lige landet, HBO er rundt om hjørnet og en stribe lokale cabelcutters er lancerede eller på vej :D

Min fars nye panasonic smart TV har alle ombord.

Men (fandme) om aktuelle version af WD tv live hub OS har en eneste af dem installeret Angry

Den står ellers både på Netflix hjemmeside og hos WD til at være Netflix kompatibel. Nogen der ved om der en OS opdatering med Netflix (og alle de andre....) på vej eller apparatet bare har nået "end of life" ? - selv om det stadig er til salg.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 789
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu