|
WD TV Live Hub |
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Forfatter | |
Hr.Bjarne ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2012 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der nogen der ved om denne WD TV LIVE HUB kan afspille dvd-film i iso-format ?
Redigeret af Hr.Bjarne - 14-Juli-2012 kl. 20:44 |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
Det kan den godt
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
ice666m ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2012 Status: Offline Point: 1 |
Jeg har lige købet en WD tv live hub media center på 1TB
Når jeg har brugt den kører blæser på fuld tryk hele tiden også selvom WD er slukket
Har hente de siste nye firmware Håber der er noge der kan hjælpe mig MVH ice666m
|
|
![]() |
|
B.Smith ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-August-2012 Sted: Kbh, DK Status: Offline Point: 1 |
Min WD tv live hub er efter 8 mdr. begyndt at larme voldsomt.
Den er slukket og blæseren kører så man dårligt kan holde ud at være i stuen.
Jeg har nogle gange fjernet strømmen til den i ca. 20 min. Det har ingen effekt udover at det tager 100 år for live hubben at starte op igen. (ja, den har fået alle opdateringer)
Hvem kan hjælpe ???
![]() MVH B:Smith
|
|
![]() |
|
Hr.Bjarne ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2012 Status: Offline Point: 2 |
Tak for svar, vedr. om den kan afspille iso-filer, og ja det klarer den jo til UG.
Ps. det er dog lidt irriterende at den omdøber alle filmene til engelsk titel, når den finder covers osv., hvilket gør det lidt svæt for børnene at finde den film de leder efter, f.eks Den lille havfrue 2 -> The littel mermaid II Redigeret af Hr.Bjarne - 05-August-2012 kl. 09:59 |
|
![]() |
|
jaw ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8 |
Hejsa
Jeg har en TV Live Hub, som jeg har film på, hvorpå jeg via USB stikket har koblet en WD Elements 2TB. Skal man gøre noget yderligere for, at Hubben søger på både den interne og den externe harddisk? Jeg har endnu 200 GB tilbage på den interne, så jeg er ved ikke, om den blot fylder på Elements, når den er fyldt op? Inputs søges ;-) Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Bric ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 121 |
Hej
Så er det nu det burde begynde at blive sjovt. Netflix er lige landet, HBO er rundt om hjørnet og en stribe lokale cabelcutters er lancerede eller på vej :D Min fars nye panasonic smart TV har alle ombord. Men (fandme) om aktuelle version af WD tv live hub OS har en eneste af dem installeret ![]() Den står ellers både på Netflix hjemmeside og hos WD til at være Netflix kompatibel. Nogen der ved om der en OS opdatering med Netflix (og alle de andre....) på vej eller apparatet bare har nået "end of life" ? - selv om det stadig er til salg.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |