|
Wifi 6 ax |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |||
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kablet backhaul vil altid være at foretrække, og jeg vil give KlausDM ret, det er simpelthen mest optimalt.
Problemet er bare at kabling til div. AP'er rundt i en bolig kan være både besværligt og dyrt, også er det bare et fornuftigt tradeoff at ofre noget af din båndbredde i forhold til at få en god dækning. Jeg syntes diverse MESH systemer fungere ganske glimrende, og især Google Wifi's fungere godt, igen er hastigheden det eneste man kan måle på, men jeg vil hellere ha et stabilt og bredt dækkende netværk fremfor at teste 500 Mbit/s trådløst lige ved siden af routeren/ap'et. |
|||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9376 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Min Asus mesh klient har en seperat wifi6 forbindelse til backhaul. Den koster så også lidt mere end 300kr
|
|||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19473 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kig på upload hastighederne..... Klaus
|
|||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19473 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men overall var de bedst med kablet. Klaus
|
|||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
||
Næh. Klaus
|
|||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
||
I går aftes skrev du:
Kan du bestemme dig? Mister man hastighed selv ved et moderne mesh, eller gør man ikke? For øvrigt skriver du at du har 200 Mbit, med kablede enheder kunne du få 250 Mbit. Det er en forøgelse på hastigheden på 25%. 25% hastighed er måske ikke meget i dine øjne, men det er det i høj grad i mine. Klaus |
|||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |