|
wifi telenor 5ghz |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(0)
|
På Windows 10 kan du gøre sådanne:
In windows 10 (once you connect) you just go to Settings/Netowrk&Internet/click on the SSID name and scroll down to properties. It tells you the Band, protocol, channel, security type, and all that good stuff. På mac kan du For determining whether it is using the 2.4 or 5 GHz bands, click on the wireless networking icon at the top of the screen while holding down the Option key. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vil? Nej, der kan. På min (tidligere brugte) yousee router er det to forskellige navne. På mit nuværende netværk er der ingen forskel i navnene og enheder skifter selv rundt mellem de to frekvenser. Klaus
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
djangs,
Hvor i landet bor du? På dette forum kan man angive hvor man bor. Ved mig står der Hammel og bor du lige i min nærhed kan jeg måske hjælpe dig...... Klaus
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når jeg scanner for netværk i området kan jeg naboens. På 2,4 GHz hedder den xxxxx_5ghz. 😂 Ssid er bare et navn.
Redigeret af Mufti - 15-Marts-2020 kl. 16:54 |
|
filthat
Super bruger Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der burde stå et admin login i bunden af routeren. Så kan du gå ind på http://192.168.1.1 (højst sandsynligt, der kan stå en anden IP sammen med admin login info) og omdøbe dine netværk lige så meget du lyster.
|
|
djangs
Guld medlem Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sorry jeg ikke lige har vendt tilbage før nu.
Nu dur det, det var en mulighed for at dele det op inde i opsætning. så nu viser den 5ghz nettet.
|
|
|
|
Trance!
Ny bruger Oprettet: 29-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
technicolor TG799vac xtream fra Telenor.
Kan denne sættes i bridge mode? |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan alle routere - men spørgsmålet er mere om din udbyder (telenor) tillader det. I nogle tilfælde kan du selv få lov at sætte den i bridgemode, men andre andre kræver du giver dem et kald, og de skal gøre det bagom i systemet.
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kræver, at du kan få en statisk IP hos Telenor ellers vil det ikke virke. Der er rygter om, at det kun gælder erhvervskunder. Jeg har dog spottet folk, der har fået lov at bruge egen router helt udenom Telenors, selvom de var privatkunder, så det lugter lidt af, at man skal have fat på den rigtige medarbejder hos supporten. Jeg står selv og skal have min Dream Machine på et Telenor fibernet fredag, så jeg melder gerne tilbage om hvad jeg finder ud af. Forventningerne er ikke høje, da min erhvervssupporter på forhånd har meddelt, at man ikke kan pille deres router fra (selvom det er forkert, da andre har gjort det med succes ved at have PPPoE passwordet).
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, det kunne i hvert fald godt lade sig gøre at bruge egen router og pille Technicolor fra. Jeg fik PPPoE-pass fra supporten og har nu sat en UDM til som router i stedet.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |