Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
spoxy
Guld medlem
Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1188
|
Emne: Wii - Kan den ikke dansk? Sendt: 27-December-2007 kl. 09:52 |
Vi har lige fået os en Wii og er temmelig forbavsede over, at man ikke kan vælge dansk som sprog. Er der nogen på forummet, som ved, om man kan få en dansk Wii?
Ligeledes er det spil, vi har købt (Super Mario Galaxy), heller ikke på dansk. Og det er jo ikke så smart, når man har mindre børn. Kan man overhovedet få danske spil til sin Wii?
Hilsen
Søren
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Nickell
Bruger
Oprettet: 27-December-2007
Sted: Denmark
Point: 110
|
Sendt: 27-December-2007 kl. 09:56 |
Hej Søren...
Mig bekendt findes der ingen konsoller på dansk, samt er der vist ikke (endnu!) udkommet nogen spil med dansk tale til Wii'en...
Din Wii er en genial konsol til børnene, du bliver bare nødt til at hjælpe dine børn igennem, hvilket jo så skaber kvalitetstid som mange efterlyser... ;)
God fornøjelse!
|
vclarke
Guld medlem
Oprettet: 13-September-2006
Point: 738
|
Sendt: 27-December-2007 kl. 10:25 |
Nickell skrev:
Hej Søren...
Mig bekendt findes der ingen konsoller på dansk, samt er der vist ikke (endnu!) udkommet nogen spil med dansk tale til Wii'en...
Din Wii er en genial konsol til børnene, du bliver bare nødt til at hjælpe dine børn igennem, hvilket jo så skaber kvalitetstid som mange efterlyser... ;)
God fornøjelse!
|
Så har du tilsyneladende ikke set en ps3, selv flere af spillene til den har mulighed for dansk.
|
spoxy
Guld medlem
|
Sendt: 27-December-2007 kl. 14:12 |
Nickell skrev:
Hej Søren...
God fornøjelse!
|
Hej Nichell
Tak for dit svar. Og ja, det er en genial konsol. Er selv helt vild med den, men ville selvfølgelig have en dansk, hvis den fandtes.
Hilsen Søren
|
Nickell
Bruger
Oprettet: 27-December-2007
Point: 110
|
Sendt: 27-December-2007 kl. 20:23 |
vclarke: Og du har vist tilsyneladende ikke læst mit indlæg ordentligt igennem. Her skelner jeg mellem konsollen på dansk og spillene. Så nej, der er ingen konsol på dansk, men der findes enkelte danske spil til andre konsoller end Wii'en...
|
vclarke
Guld medlem
Oprettet: 13-September-2006
Point: 738
|
Sendt: 28-December-2007 kl. 16:38 |
Nickell skrev:
vclarke: Og du har vist tilsyneladende ikke læst mit indlæg ordentligt igennem. Her skelner jeg mellem konsollen på dansk og spillene. Så nej, der er ingen konsol på dansk, men der findes enkelte danske spil til andre konsoller end Wii'en... |
Så må jeg jo prøve igen. på PS3 ER PÅ DANSK!!! og alle mulige andre sprog.
|
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
|
Sendt: 28-December-2007 kl. 16:57 |
Nickell skrev:
vclarke: Og du har vist tilsyneladende ikke læst mit indlæg ordentligt igennem. Her skelner jeg mellem konsollen på dansk og spillene. Så nej, der er ingen konsol på dansk, men der findes enkelte danske spil til andre konsoller end Wii'en... |
Prøv igen, Einstein :)
Mit sprog på selve konsollen er dansk - ingen problem i det!
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
|
Sendt: 28-December-2007 kl. 17:02 |
Der er jo ingen penge i at udvikle den slags til vores lille bitte sprog, det er jo ubetydeligt i det store hele, det må man leve med.
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
jesper christia
Junior bruger
Oprettet: 24-Februar-2007
Point: 43
|
Sendt: 28-December-2007 kl. 17:17 |
HEJ SPOXY DER FINDES SPIL PÅ GADEN TIL WII ,- HUGO LEMON TWIST.CRASH BANDICOT. DOGS .CATS. LEGO STAR WARS THE COMPLETE SAGA. SE EVT.COOL SHOP....TJEK EVT OGSÅ WII NEWS ...HVIS DU ER ONLINE MED DIN WII ...VH EN GLAD WII FAN.....
|
spoxy
Guld medlem
|
Sendt: 28-December-2007 kl. 19:36 |
jesper christia skrev:
HEJ SPOXY DER FINDES SPIL PÅ GADEN TIL WII ,- HUGO LEMON TWIST.CRASH BANDICOT. DOGS .CATS. LEGO STAR WARS THE COMPLETE SAGA. SE EVT.COOL SHOP....TJEK EVT OGSÅ WII NEWS ...HVIS DU ER ONLINE MED DIN WII ...VH EN GLAD WII FAN.....
|
Hej Jesper
Tak for det.
Hilsen Søren
|
jesper christia
Junior bruger
|
Sendt: 28-December-2007 kl. 20:59 |
ja selv takkker´hved der er flerer på vej .....som evt. det nye cars spil ...god jagt
|
jesper christia
Junior bruger
|
Sendt: 28-December-2007 kl. 21:02 |
how søren. tjæk også evt. wiinyt.dk
|