recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - wii
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketwii

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
david79 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2008
Sted: mn, USA
Status: Offline
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2010 kl. 14:09
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Oprindeligt skrevet af david79 david79 skrev:

Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

www.shopto.net www.gameplay.co.uk er begge engelske sider der er billige og uden risiko for told. De andre kender sikkert flere steder, men det her er de steder jeg bruger.

Der er en del spil shops som ligger på Channel Islands. Disse har ofte co.uk domæner, men de ligger ikke indenfor EU. Derfor kan der komme told og moms. Men i hvertfald, så kan der godt komme en overraskelse - også fra "engelske" sites. Bl.a. kommer der mange ting fra Guernsey.

Og gameplay er en af disse?

Har jeg ikke styr på. Har bare et par gange bestilt fra engelske butikker, for så at finde ud af, at de i virkeligheden sernder fra Guernsey.
Det kan desværre være temelig svært at finde ud af - og mange mindre forsendelser går også igennem, men skal bare vide at co.uk eller England ikke er nogle garanti for at der ikke kommer told og moms.
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2008
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2010 kl. 14:18
game.co.uk
gameplay.co.uk
gamestation.co.uk

Er alle UK altså ingen told. Fragten er 2,99£ uanset antal spil. Det er samme ejer, men prisen er ikke nødvendigvis ens på alle 3 sider. Jeg har handlet fra alle disse ofte. Og der har aldrig været problemer. Kan varmt anbefales.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2010 kl. 18:18
Det skal så lige siges at hos www.shopto.net betaler du fragt for hvert enkelt spil du bestiller. Dvs. bestiller du 3 spil er det 3 x £3.5 i modsætningen til hos gameplay hvor det ville være 1 x £3  - så bestiller man flere spil ad gangen skal man lige tage det med i sine overvejelser.
Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2010 kl. 18:43
Oprindeligt skrevet af jan160674 jan160674 skrev:

game.co.uk
gameplay.co.uk
gamestation.co.uk

Er alle UK altså ingen told. Fragten er 2,99£ uanset antal spil. Det er samme ejer, men prisen er ikke nødvendigvis ens på alle 3 sider. Jeg har handlet fra alle disse ofte. Og der har aldrig været problemer. Kan varmt anbefales.

Man skal dog passe på, hvis man handler på Amazon Marketplace - fik en pakke fra Jersey forleden, som heldigvis smuttede igennem....
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
jackyl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-November-2006
Sted: Denmark
Point: 192
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2010 kl. 07:56
Mange tak for svarene så vil jeg kigge de sider lidt ud
allan

Til top