|
Win 10 Pro produktnøgle udløber |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej. Jeg har lige hurtigt løbet dit eget link igennem. Jeg syntes at det ser godt ud. Hilsen Carsten.
|
||
![]() |
||
Totoronto ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
|
..eller en Pro version når du alligevel er i gang. Oprindelig havde Home udgaven ingen mulighed for at udsætte opdateringer. D.v.s. når der var opdateringer, så opdaterede den, og det var ligemeget, hvad man var i gang med ![]() |
||
![]() |
||
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
|
Hva' så.... er det her noget banjo eller hvad ?
Redigeret af Bladerunner - 02-Januar-2017 kl. 19:40 |
||
![]() |
||
Totoronto ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
|
Forhandleren har ikke den store (sælger)feedback. Men måske er det bare mig, der er for mistænksom?
![]() Husk at Paypal ikke dækker ved softwarekøb, hvor du får tilsendt en kode via nettet. |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
maskinen kom med en pro version af det pågældende OS - men ok en 6430 er godt nok også en gammel svend, så det kan højst have været en win7pro der har været med.
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
|
Men som meget prisbevist (påholdende) ![]() Har selv købt nogle fra en spansk sælger for ca. 100kr/stk, men han har åbenbart ikke flere ![]() Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
|
Hej. Så vidt jeg husker blev det muligt at opgradere til Windows 10 ved at bruge en Windows 7/8 Key fra tidspunktet for Anniversary Updaten. Så mon man ikke kan udtage Windows 7 Key'en ved at bruge et Key Finder program på Windows 10 PC'en. Men fandtes GVLK funktionen på denne PC allerede fra Windows 7 pro udgaven? Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
|
Helt klart også et fint bud Jørgen
![]() Men hvis vi et øjeblik leger at det er korrekt hvad der står i begge annoncer vil jeg hellere have den første da den du linker til er en OEM licens ud fra beskrivelsen. ( Jeg har ikke Heeeeelt afskrevet håbet om bare at kunne taste en ny kode ind og køre videre
![]() |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
|
![]() Men er du sikker på den anden ikke også er det, selvom angivet som retail? ![]() Beløbet er selvfølgelig ikke så stort, så til at overleve. Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
|
Jeg er ikke sikker på nogetsomhelst ![]() Men det han skriver underbygger at det skulle være en retail kode (med mindre han er fuld af fup) "A clean install is required but if you already have windows 10 installed then this key will upgrade you to windows 10 pro"
|
||
![]() |
||
|
Ja, ifølge den beskrivelse skulle det være OK, og dermed være let at aktivere.
![]() Pøj-pøj med det. Håber du giver tilbagemelding her i tråd, når det er forsøgt på den ene eller anden måde. ![]() Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Den tvivler jeg stærkt på, da selv Microsoft gør opmærksom på at der er forskel på installations medier med "home" og "pro" versionen.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |