recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Win 10 Pro produktnøgle udløber
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Win 10 Pro produktnøgle udløber

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4718
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2017 kl. 18:58
Oprindeligt skrevet af Bladerunner Bladerunner skrev:

Mon ikke jeg bare skal kaste mig ud i at skaffe OEM keys til en HOME edition og installere fra scratch.

Hej.

Jeg har lige hurtigt løbet dit eget link igennem. Jeg syntes at det ser godt ud.

Hilsen Carsten.
Til top
Totoronto Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Maj-2006
Sted: Midt-jylland
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2017 kl. 19:12

Mon ikke jeg bare skal kaste mig ud i at skaffe OEM keys til en HOME edition og installere fra scratch.

..eller en Pro version når du alligevel er i gang. Oprindelig havde Home udgaven ingen mulighed for at udsætte opdateringer. D.v.s. når der var opdateringer, så opdaterede den, og det var ligemeget, hvad man var i gang medConfused. Men muligvis/forhåbentlig er det blevet rettet til efterfølgende, da det er virkelig tåbeligt.
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2017 kl. 19:40
Til top
Totoronto Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Maj-2006
Sted: Midt-jylland
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2017 kl. 20:01
Forhandleren har ikke den store (sælger)feedback. Men måske er det bare mig, der er for mistænksom?Wink
Husk at Paypal ikke dækker ved softwarekøb, hvor du får tilsendt en kode via nettet.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2017 kl. 21:46
maskinen kom med en pro version af det pågældende OS - men ok en 6430 er godt nok også en gammel svend, så det kan højst have været en win7pro der har været med.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2017 kl. 22:02

Hva' så.... er det her noget banjo eller hvad ?
Tja, er muligvis OK.
Men som meget prisbevist (påholdende) Wink jyde ville jeg nok selv tage en tilsvarende til 1/3 pris:

Har selv købt nogle fra en spansk sælger for ca. 100kr/stk, men han har åbenbart ikke flere Smile

Mvh. JørgenT
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Point: 4718
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2017 kl. 22:06
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

så det kan højst have været en win7pro der har været med.

Hej.

Så vidt jeg husker blev det muligt at opgradere til Windows 10 ved at bruge en Windows 7/8 Key 
fra tidspunktet for Anniversary Updaten. Så mon man ikke kan udtage Windows 7 Key'en ved at bruge
et Key Finder program på Windows 10 PC'en.
Men fandtes GVLK funktionen på denne PC allerede fra Windows 7 pro udgaven?

Hilsen Carsten.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2017 kl. 22:09
Helt klart også et fint bud Jørgen Thumbs Up

Men hvis vi et øjeblik leger at det er korrekt hvad der står i begge annoncer vil jeg hellere have den første da den du linker til er en OEM licens ud fra beskrivelsen.

( Jeg har ikke Heeeeelt afskrevet håbet om bare at kunne taste en ny kode ind og køre videre Big smile )
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2017 kl. 22:18

Men hvis vi et øjeblik leger at det er korrekt hvad der står i begge annoncer vil jeg hellere have den første da den du linker til er en OEM licens ud fra beskrivelsen.

( Jeg har ikke Heeeeelt afskrevet håbet om bare at kunne taste en ny kode ind og køre videre Big smile )
Korrekt, den jeg linker til er OEM. Smile
Men er du sikker på den anden ikke også er det, selvom angivet som retail?  Confused

Beløbet er selvfølgelig ikke så stort, så til at overleve.

Mvh. JørgenT
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2017 kl. 10:56
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Korrekt, den jeg linker til er OEM. Smile
Men er du sikker på den anden ikke også er det, selvom angivet som retail?  Confused

Beløbet er selvfølgelig ikke så stort, så til at overleve.

Mvh. JørgenT
Jeg er ikke sikker på nogetsomhelst LOL

Men det han skriver underbygger at det skulle være en retail kode (med mindre han er fuld af fup)

"A clean install is required but if you already have windows 10 installed then this key will upgrade you to windows 10 pro"
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2017 kl. 12:09
Ja, ifølge den beskrivelse skulle det være OK, og dermed være let at aktivere. Smile
Pøj-pøj med det. 
Håber du giver tilbagemelding her i tråd, når det er forsøgt på den ene eller anden måde. Wink

Mvh. JørgenT
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4945
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2017 kl. 15:14

Men det han skriver underbygger at det skulle være en retail kode (med mindre han er fuld af fup)

"A clean install is required but if you already have windows 10 installed then this key will upgrade you to windows 10 pro"

Den tvivler jeg stærkt på, da selv Microsoft gør opmærksom på at der er forskel på installations medier med "home" og "pro" versionen.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu