|
Win. 7 på gammel PC |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mondeo93 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan også være det bliver resultatet, den er jo snart en museumsgenstand, nu ser jeg lige hvad jeg får ud af det
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Jeg synes da det er meget sjovt at få sådan en gammel maskine til at køre igen. Det er noget jeg har leget med nogle år. Og med et tilpas lille Ubuntu system kører de egentlig OK. Nu har jeg så fundet Lubuntu, som er lavet til gamle bærbare, og det tror jeg sagtens kan bruges af folk, der er vant til Windows XP. Og sådan én vil jeg slet ikke installere antivirus på. Redigeret af Brixen - 29-Januar-2014 kl. 09:40 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
B-CLG ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-April-2009 Status: Offline Point: 655 |
Som nævnt: hvis det er for sjov, er det helt fint. Hvis det er for at spare penge, skal man blot typisk ofre en masse tid i stedet, og så er fidusen mindre.
For 10-20 år siden synes jeg at det gav mere mening at ombygge/genbruge, men dér var priserne anderledes høje for komponenterne. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |