recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows 10 = skoldhed bærbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windows 10 = skoldhed bærbar

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4945
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2016 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af Bladerunner Bladerunner skrev:

Ikke hvad jeg har bemærket - det er når grafikkortet skal arbejde Smile
Men jeg tror ikke det er et Windows 10 relateret problem, at grafikkortet bliver varmt når det skal til at arbejde.
Tværtimod kan det være at driverne til grafikortet under Windows 7 måske aldrig har været optimale og derfor er den aldrig blevet for varm.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4945
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2016 kl. 17:14
Oprindeligt skrevet af AVnerd AVnerd skrev:

Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Hvis du havde kortsluttet temperaturføleren på din iMac under udskiftning til SSD, så ville du ikke være nødt til at købe mærkelige 3. parts programmer.
Hvorfor vil dem som laver Mac Fan Control ikke bare oplyse om at føleren skal kortsluttes?
Nååh nej - så sælger de jo ingen Mac Fan Control til brugerne.

Det var nu en anden alm. HD jeg proppede i, så tror ikke at kortslutning ville være en vej frem da jeg stadig havde brug for køling af harddisken (uden at være specielt elektronikkyndig dog, men det var hvad jeg kunne finde på Youtube).
Programmet var naturligvis gratis Wink
Det er nok langt fra det mest optimale at installere blæserstyring, når det er en konventionel harddisk.
Apple har været nødt til at installere temperaturfølere i deres iMac's fordi skærmen varmer så meget at harddiskene brænder af. Ouch
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu