|
Windows 10 |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har læst flere steder at den gratis opgradering kun vil gælde ét år. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Jeg påtænkte egentlig at opgradere min PC inden for den nærmeste fremtid, hvilket så måske kunne blive inden lanceringen af Win10. I så fald så kan jeg jo nå at flytte min licens til den nye PC og så forhåbentlig opdatere til Win10 når den er klar. Jeg ved dog ikke om jeg har brugt min ene chance for en gratis opdatering nu, hvor jeg har trykket på "Hent Windows 10" på den nuværende installation.
Edit: Jeg kan se, at man bare kan annullere sin reservation, hvilket nok er hvad der skal til. Redigeret af Torben Rasmussen - 30-Juni-2015 kl. 19:25 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Tror ikke, du har opbrugt din chance for at få den, når den er reserveret på din gamle PC, og du så køber en ny. Da jeg reserverede på min Acer m. Windows 8.1 Home, og bagefter tændte for min asus Transformer Book, ligeledes med Windows 8.1 Home - ja, så var opgraderingen OGSÅ reserveret på denne - UDEN jeg havde gjort en skid her!!! Jeg er ikke alene om dette, da jeg også har læst om det på Microsoft-forummet. Men du kunne da lige så godt vente med at købe ny PC, når de lander med Windows 10, forinstalleret - der går jo alligevel ikke SÅ lang tid - nu du HAR ventet så længe...
![]() |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
En ny PC vil være næsten 1000 kr. billigere hvis den købes uden en Windows-licens. Hvorfor betale for den to gange...?
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |