|
Windows 8 - erfaringer...... |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fra XP eller fra Vista? De fleste er vel enige om at XP kører en del bedre end Vista. Pris eller ej, så skal man jo stadig forstå at det er en relativt dramatisk omlægning af brugerfladen man har fat i. Hvis man bare opgraderer fordi det er billigt, og forventer at få "det samme bare bedre", så kan man jo godt risikere at blive skuffet. Hvis man godt kan lide Win8 brugerfladen skal man da bare springe på.
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Helt ærligt ligner det en kamp mod Windows fra din side Otto. At sige "opgrader ikke da du risikerer at blive skuffet" det er da lidt sortsyn, ikke? Du kunne jo også risikere at blive glædeligt overrasket og enddog lære noget nyt!
Som altid skal man altid undersøge markedet og vælge det der passer bedst til ens behov. Jeg så prisen på de 229,- incl mediecenter og slog til da jeg gerne ville prøve et touch optimeret OS på køkkencomputeren og blev glædeligt overrasket. BS
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Jeg siger da ikke at man bliver skuffet, men at man KAN blive det. Det er vel ok at råde folk til at de skal være opmærksomme på hvad det er de betaler for? Som du siger, vælge det der passer til ens behov. Jeg synes bare der er stor forskel på at gå fra XP til Win7' og så at gå fra XP/7 tilWin8.
Trådstarter bad om erfaringer, og det er mine. |
|
![]() |
|
agerbek ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Har skrevet til Microsoft Support og efterfølgende fået svar på min mail, her bad man mig om at ringe til Windows 8 Support på nr. +45 82 33 31 00. Har talt med deres Windows 8 Support, og de bedyrer at det er ok at have flere Windows installationer på samme PC uden det konflikter med licensbetingelserne. M.v.h. Poul |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Så kom Synaptics drivere til Windows 8
![]() Så nu har touchpad'en på min 4 år gamle HP bærbare fået: left-edge-swipe til at skifte mellem åbne apps, right-edge-swipe til at hente(og vælge) Charms, top og bottom-edge-swipe til menuer. Og jeg kan bruge to fingre til at scrolle sideværts og op og ned, ved at bruge "reverse" bruger den samme retning som man kender fra smartphone/tablet. Nice! Min gamle touchpad understøtter 2 punkter og dermed de gestures der kræver dette. Så, hvis du bruger Windows 8 på en bærbar og har en Synaptics Touchpad så er det værd at opdatere driveren.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |