recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows IE8: Bliver smidt af recordere!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWindows IE8: Bliver smidt af recordere!!!

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Emne: Windows IE8: Bliver smidt af recordere!!!
    Sendt: 29-Juni-2009 kl. 14:44
De sidste to dage er jeg blevet smidt af når jeg har trykket på "svar med citat" knappen. Har for nogen dage siden opdateret min browser fra IE7, og har aldrig før haft problemer herinde.
Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Point: 1647
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 18:00

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

De sidste to dage er jeg blevet smidt af når jeg har trykket på "svar med citat" knappen. Har for nogen dage siden opdateret min browser fra IE7, og har aldrig før haft problemer herinde.

Hej Kampus,køre selv med IE8,og bliver ikke smidt af,det er vel ikke fordi du taber din internet forbindelse?
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 19:29
Oprindeligt skrevet af ghost-the-man ghost-the-man skrev:

Hej Kampus,køre selv med IE8,og bliver ikke smidt af,det er vel ikke fordi du taber din internet forbindelse?

Nej det er ikke derfor. Der er intet galt med andre hjemmesider - kun recordere.dk 

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 19:32

Bliver forresten smidt af uanset hvad jeg trykker på. Det sker bare lige pludselig. Og så kan jeg ikke åbne siden bagefter, men får en google melding om at kunne åbne "en gammel side" som ligger i cache hos google. Det tar så en rum tid for den at loade. Og så kan jeg igen komme på.

Pisse frustrerende

Til top
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 21:10

Min Windows Explorer opfører sig altså også lidt sært, efter at have opgraderet den til en nyere version.

Bl.a. er det ikke altid helt let at få min Ofir/Forum e-mail konto til at genkende password'et. Og inde på Laserdiskens hjemmeside sker automatisk opdatering af siden desværre heller ikke hver gang. Så kommer der bare en blank side på skærmen, som jeg må opdatere manuelt.

Jeg har dog ingen problemer med recordere.dk.

Redigeret af musicus - 01-Juli-2009 kl. 23:41
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 21:32

Altså hvis man da bare kunne gå tilbage til Explorer7. Men den kan jeg da ikke få lov at bruge. Systemet nægter bare så længe Explorer8 ligger på PCen, og den kan ikke slettes.

Så eneste løsning er så at smide PCen væk og købe en ny

Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 1366
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 21:45
Kampus: har præcis det sammen problem.. Skal hele tiden logge ind og ligesåsnart jeg trykker på en knap bliver jeg smidt af igen.. :/
Til top
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 23:45

Oprindeligt skrevet af nitrotg nitrotg skrev:

Kampus: har præcis det sammen problem.. Skal hele tiden logge ind og ligesåsnart jeg trykker på en knap bliver jeg smidt af igen.. :/

Nå, jo. Jeg har da forresten også haft problemer med en enkelt tråd i forummet ("Jeg er frustreret"), hvor blev mødt med et: "Du har ikke adgang til denne del af forummet", og måtte logge ind separat for at kunne læse indholdet.

Så noget om snakken er der måske alligevel med IE8.

Redigeret af musicus - 01-Juli-2009 kl. 23:46
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge
Til top
Valaquenta Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 160
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 23:49

Kampus, hvorfor downloader du ikke bare en version af Firefox eller Opera ? De skulle begge gerne være mindst lige så driftssikrer som IE8

Redigeret af Valaquenta - 01-Juli-2009 kl. 23:50
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2009 kl. 00:19
Iexplorer er da i sig selv en fejl. Hop på Firefox, Opera eller Safari. Så vil du få en langt mere stabil og hurtig browser.
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2009 kl. 01:00

Og så kom de sædvanlige fraser igen igen - desværre.

Sorry guy's - men de fleste fejl omkr. styresytemer og browsere, er i de fleste tilfælde fejl 40 - har jeg hørt og læst rundt omkring.

Jeg har ingen problemer med IE8 udover et par småproblemer i starten med gamle opbyggede hjemmesider (menuer og andre småting).
Så er der jo en snedig "kompatibilitetsvisnings knap" oppe ved siden af "Opdater-knappen", som ordner den slags. Og den virker efter hensigten !

Så IE er ikke en fejl i sig selv   -  ihf. ikke her på mine 3 opsætninger (XP Home, XP Pro og Vista Ultima) og på alle de andre maskiner jeg har installeret det på, siden det kom frem.

Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2009 kl. 09:57

Altså hvis man da bare kunne gå tilbage til Explorer7. Men den kan jeg da ikke få lov at bruge. Systemet nægter bare så længe Explorer8 ligger på PCen, og den kan ikke slettes.

Så eneste løsning er så at smide PCen væk og købe en ny

Afhængig af din PC opsætning kan du muligvis løse det med en Systemgendannelse istedet for at smide PC'en væk 

F.eks under XP Home: Find Hjælp og Support punktet:

Hvis der er et gendannelsespunkt, kan du føre maskinen tilbage til en dato før du installerede IE8. Alle andre opdatering og installationer efter den dato forsvinder så også, og må geninstalleres.

Alternativt er der en total geninstallation, men den er træls.

Mvh JørgenT

Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu