|
Windows vs macOS bærbar = Forskel? |
Besvar | Side <12345 12> |
Forfatter | ||
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1186 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Husk, at hvis du er studerende, er der rabat hos Apple
|
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4709 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Jeg har indtil nu og glædet mig over jeres fine tone i denne tråd. Men der er noget jeg ikke forstår? Når 'Virus og bloatware findes ikke på Mac.' Hvad er det så MacRumers skriver om: 'Apple Addresses Meltdown and Spectre in macOS Sierra': Men for at holde den gode tone i denne tråd, skal jeg skynde mig og oplyse om, at de også findes i Windows. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 07-April-2018 kl. 15:32 |
||
brfcjon
Bruger Oprettet: 03-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 217 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
og husk igen det der er sagt et par gange i tråden - holdbarheden.
Jeg kender ingen tech-interesserede, som de fleste af os her på siden må antages at være - som vil være tilfreds med en 4 til 5 år gammel pc. Jeg vil mene min mac har et til to år endnu, og så taler vi altså om en 6/7 år gammel maskine. Den er der mange som vil finde funktionsdygtig. Jeg er ikke i tvivl. Min næste maskine bliver også en mac. PS jeg er på ingen måde fanboi, men lige på laptopområdet er der stor forskel. Efter min mening.
|
||
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var jeg ikke klar over. Er det på Apple.dk og hvor meget er det? |
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4049 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nå, kan se den rabat ikke er meget værd på en Macbook Pro som vi kigger på: - Normalpris Apple.DK = 11.499 kr. - Studiepris Apple.DK = 10.808 kr. - Gængs pris EL/POW = 9.800 kr. - Tilbudspris Power = 9.499 kr.
|
||
rene49
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
uhhhh du har lige startet en religions krig! :D
|
||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis behovet er der, så kan man også få apple software til uddannelse brug etc.
Final Cut Pro X Compressor 4 Motion 5 Logic Pro X Mainstage 3 F.eks. Final Cut Pro X koster alene kr.2.500,- Alle samlet til kun kr.1.749,- det er fulde og komplete versioner. Ved godt det er ualmindelig nemt at finde cracked versioner, jeg vil bare gerne have min samvittighed i orden
Redigeret af Potter - 07-April-2018 kl. 17:44 |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
pmalm
Super bruger Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er også rabat direkte fra Microsoft for studerende, forældre og lærere. f.eks. en Surface laptop i5, 8gb ram, 256gb ssd. 11299 i Elgiganten, men 10169 hos Microsoft. De har 10% på udvalgte produkter.
|
||
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
||
gigabyte
Guld medlem Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Selvfølgelig kan man bruge en 4-5 år gl. PC.
Jeg har en Lenovo T430s, i7 2.9Ghz CPU, 8GB Ram, Win 10 X64 på en 256GB SSD. Det virker bare. Lenovo frigiver enda BIOS opgraderinger stadig, f.eks. til at sikre mod Intels CPU fejl. Lenovo T serie keyboards, er Apple overleget, samt en mekanisk stabilitet meget få PC'er kan overgå. Apple har en god touchpad, det er rigtigt, og Power management er også meget velfungerende i både HW og SW. Jeg har en temmelig stor HW viden, har enda forhandlet / solgt Apple HW (til min store fortrydelse). 1'ste gen Macbook med intel cpu (hvid Plastic model), hold da op noget lort, Superdrive DVD drev der gik i stykker i et væk (pga for blødt chassis), strømforsyninger der blev over opvarmede under alm hård drift, batterier der svulmede op. Apple Bluetooth Mini tastaturer, der i nogen produktion batch's har problemer med at parrer BT, taster der falder af. Der ER desværre mere malware og lign på Windows, end Apple / Linux, der er også 6 gange størrere 'maked' for malware på Windows. Der er een ting Apple er bedst til: Det er at fortælle forbrugerne at de ikke kan undvære deres produkter, at du bliver en bedre person af at bruge deres produkter. Eller rettere du kan ikke leve uden deres produkt. lidt "1984" agtigt, genialt at de selv lavede en reklamefilm omkring om det onde selskab (IBM). Apple er et selskab der lever af at tage/stjæle andres ideer, gøre dem til deres, og derefter sagsøge alle andre. Mit råd: Køb en god PC (Lenovo T / X serie, Dell XPS 13 mm.) som andre også har skrevet, og så støtter man ikke verdens ONDESTE selskab. Mvh en tdligere Apple forhandler, nu bare Apple hader |
||
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12335 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er svært at tage et indlæg som det ovenstående seriøst.
|
||
beovox141
Guld medlem Oprettet: 29-Maj-2009 Status: Offline Point: 1940 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er helt med på Gigabytes Lenovo anbefaling,- lige fra dengang Lenovo var fra IBM har de bare virket 100% for mig og resten af familien! Ja rent faktisk kører den første fra 1997 stadigvæk!
Trackpointen er IMHO touchpads LANGT overlegen og batterierne er nemme og billige at udskifte.
|
||
Besvar | Side <12345 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |