|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Deck@rd ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Er der noget nyt fra dig, Lars.
Jeg har endnu ikke bestilt, for jeg venter på den sidste del af "anmeldelsen" ![]() Redigeret af Deck@rd - 20-April-2009 kl. 22:11 |
|
Jesper
Pioneer PDP-435PE Pioneer DVR-520H Panasonic TX-32LMD70F *NU MED PS3* |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Ikke noget nyt som sådan. Jeg har dog fået smidt en ekstra disk i HUB'en så den nu tæller omkring 2 Terabyte. Jeg har taget nogle billeder af hvor nemt det er at sætte diske i, men de ligger på arbejde, så dem må du vente med. I daglig brug fungerer HUB'en fint - dog skal Linksys / Cisco arbejde en del med deres eget software. Import-toolet vil ikke rigtig fange HUB'en, så overførsel af filer gør jeg manuelt via FTP - det er så også hurtigere, men har den ulempe at HUB'ens database så ikke automatisk opdateres - og det betyder igen at man efter at have smidt en masse nye filer på den, er nød til via Twonky at rebuilde databasen. Det tager så ikke forfærdelig lang tid, men det er da "træls" at den ikke selv sørger for det. Jeg har endnu ikke oplevet problemer med streaming fra den - kun hvis jeg rigtig belaster den med upload samtidig med, men det er vel forventelig? Jeg er kommet med i Linksys Consumer Advisory Group, som betyder at man deltager i test af ting, så der skal de få så mange indspark at de bliver trætte af mig ![]() |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
echardt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg har selv overvejet, at købe linkys mediahub 405. Ports: One Power, One Gigabit Ethernet (10/100/1000), Two USB 2.0 Jeg har efterhånden kigget en del nas-servere igennem og de fleste har ikke engang HDMI???
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Et NAS er et lager, den centrale enhed der servicerer andre enheder i huset med media. Så et system består af mindst en NAS, som kunne være Ciscos Mediahub, og så et antal afspillere. Mediahub'en kan ikke afspille video/lyd på et TV, med mindre TV'et selv har indbygget en afspiller, der kan tilgå media fra et NAS. Hvis du leder efter noget hvor alt er samlet i én enhed. Så afspiller og lager er sin egen, så kig på produkter som TvIX /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Som Lars skriver, så lyder det ikke som om det er en NAS du er på jagt efter? En NAS er et Nework Attached Storage, altså et diskdrev der kan tilgåes via netværk - nogle af dem har så en eller anden form for streamingserver indbygget, som kan streame mediefiler til netværket. Det du leder efter er vist mere end medieafspiller? |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
![]() |
Nogen update ? Bliver den bedre med tiden (efter man har vendet sig til den) ? |
|
.....
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
![]() |
Kunne ikke vente så har købt en player og fjernbetjerning.
|
|
.....
|
|
![]() |
|
![]() |
Har brugt min afspiller i nogen dage nu, og må sige at det er rigtig nemt at have med at gøre. |
|
.....
|
|
![]() |
|
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
Så opgav Cisco at komme ind på markedet for trådløs musikstreaming:
Ærgeligt at det aldrig blev godt nok til at konkurrere med de andre spillere på markedet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |