recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Worst movie EVER!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWorst movie EVER!

 Besvar Besvar Side  <1 18192021>
Forfatter
Besked
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2011 kl. 12:37
Jeg hører så til minoriteten der har set Valhalla Rising flere gange, og synes det er en rigtig god film.

Traileren snyder for der forventer man noget action, men ellers synes jeg der er tale om fantastiske skuespillerpræstationer og flot cinematografi. Referencerne til nordisk mytologi gør at man lige blive nødt til at se den igen Wink
Til top
Poplic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2011 kl. 23:10
den virale markedsføring af Valhalla Rising var nu eller meget sjov:


Pioneer PDP436FDE & PDPLX5090H
Onkyo TX-SR705
Harbo SUB10 & 5 x SAT10
PS2 - PS3
QNAP-TS 439 Pro
AppleTV
Zaptor
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2011 kl. 02:27
Oprindeligt skrevet af Poplic Poplic skrev:

den virale markedsføring af Valhalla Rising var nu eller meget sjov:




Du mangler da de bedste, den her er vist den der passer bedst på flere af os der har kommenteret filmen:
http://www.youtube.com/watch?v=jDg3Lci0wp0&feature=related

Men egentligt ret fedt at de selv har fået lavet de anmeldelser og lagt dem opLOL
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6073
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2011 kl. 09:11
Det er sgu sjovt Smile
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
mfhansen82 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2011
Sted: Kbh, Danmark
Status: Offline
Point: 460
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2011 kl. 18:53
Det er faktisk lidt sjovt, der er ikke rigtig nogle film jeg kan komme i tanke om som er deciderede dårlige. Mange af de gamle splatterklassikere, synes jeg er de fedeste, selvom effekter er total gennemskuelige. Som den hule arm i Star Wars IV. Men derfor er det da stadig en fed film.
 
Jeg så engang en meget underlig rumfilm. Jeg kan ikke engang huske hvad den hedder, men jeg kan huske at deres meget farlige rumvæsen var en hoppende badebold med andefødder. Og selvfølgelig "dræbte" de væsenet ved at "punktere" den. Optagemæssigt, effektmæssigt og historiemæssigt må det nok være den dårligste film jeg har set.
 
Men ret subjektivt så plejer så som regel at stå af ved de langtrukne, kunsteriske, dybe,  socialrealistiske og historiemæssigt "fantastiske" film (Dette skal ses i en sammenhæng). Sådan som SpisBedElsk. Jeg ville ikke engang ind og se den og min kæreste kunne efterfølgende nok berette at det ikke var min smag. Festen, bænken etc. Min kæreste mener jeg bør se Dogville, men jeg tror ikke det er mig.
Min kæreste og jeg var inde og se The American. Havde en god fornemmelse, da det var en film med Hr. Clooney. Men den var godt nok alt for langtrukken og igen, alt for kunsterisk.
 
Men overall, så er der ikke mange film jeg ville erklære deciderede dårlige. Enten har jeg så været meget heldig i mit valg eller også har jeg bare en meget bred smag.
 
Signs, Event Horizon, Avatar, Ringenes Herre, Star Trek, Star Wars. Transformers, Terminator.. Jeg kunne blive ved. Alle sammen får ClapThumbs Up
Mvh
Michael Hansen

Sony KDL-32V5500 | Sony STR-DH700 | Sony BDP-S360 | Sony CDP-XB920 QS
------------------------
Dali Basis 100 sub | Dali Lektor 6 front | Jamo A3Cen center | Jamo Sat300II surround
Til top
Bananabot Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 106
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2011 kl. 19:50
Har ikke læst tråden igennem så ved ikke om den er blevet nævnt - men jeg fik set Skyline (http://www.imdb.com/title/tt1564585/) for nyligt og det er absolut den dårligste film jeg har set i meget lang tid. Det eneste gode der er og sige om den film er denne tråd på imdb.com: http://www.imdb.com/title/tt1564585/board/thread/175678678.
Til top
Esben T Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2011 kl. 12:14
.....uden tvivl In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale.... den er virkelig virkelig dårlig...
Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2011 kl. 13:01
"Valhalla Rising" uden tvivl!!! Så 30 min. af den, så slukkede jeg sgu.
 
Og modsat mange (alle) andre så gik min søster og jeg faktisk fra "Forrest Grump" da vi så den i biffen, den syntes jeg godt nok var kedelig.
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2011 kl. 14:27
Bare fordi du ikke forstår "Vahalla Rising" behøver det jo ikke at være en dårlig film Wink
Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2011 kl. 15:15
Det giver jeg dig ret i, smag er heldigvis forskellig, og det er da også kun utrykt for mig egen (og min kammerat som jeg så den med) mening.
 
Men det er da interesant, at der er nogen der syntes den er god, for helt ærligt, det troede jeg ikke. Jeg syntes den er deprimerende og ganske underlig, nogen gange skete der nogle ting som jeg bare ikke forstå årsagen til, hvad skulle de lilla og lyserøde farve til for, havde de taget svampe?
Og hvis Mads Mikkelse var så rå som rollen lagde op til, hvade han nok dræbt drengen med det samme.
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2011 kl. 15:33
Oprindeligt skrevet af opzouten opzouten skrev:

Bare fordi du ikke forstår "Vahalla Rising" behøver det jo ikke at være en dårlig film Wink


Bare fordi du "forstår" Valhalla Rising behøver det jo ikke være en god film Wink

Personligt syntes jeg også den stinker
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2011 kl. 01:48
Synes godt nok Bronson kandiderer til en af dårligste film jeg har set. Forventede mig rigtig meget om filmen, men godt nok ringe. Måtte se den over 2 omgange for at se den til ende. 
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 18192021>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu