recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Worst movie EVER!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWorst movie EVER!

Besvar Besvar Side  <12345 21>
Forfatter
Besked
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2010 kl. 21:05
Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Alle Star Wars filme, som jo i bund og grund alle er B-film, pakke flot ind, men uden indhold.
Du har da vist mistet alle rettigheder til at disse Star Wars med det navn du holder dig, hva'! LOL

Det er da altid god at hold sig god vennen med fjenden, eller hvad LOL

Men man skal lede længe efter en så ringe instruktion og skuespilpræstation som der er alle Star Wars film, derfor har man også fylde dem med støjgener special effekter.

Redigeret af Startrek - 03-Februar-2010 kl. 21:06
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2010 kl. 21:08

Alle Star Wars filme, som jo i bund og grund alle er B-film, pakke flot ind, men uden indhold.

LOL
Jeg må indrømme at jeg sidder og storgriner en onsdag aften over lige netop din kommentar. Som anført ovenfor, så du ikke helt berettiget til at udtale dig om star wars med det navn.

Men altså i bund og grund, så synes jeg Star Wars 4,5 og 6 er super fede film. Det er simpelhen guf for en hver nørd. 1'eren blev så udemærket, mens 2'eren stak mere end det kan udtrykkes med ord. 3'eren, som de viser nu på Zulu, husker jeg som OKAY, men ikke mere end det.

Men jeg må taktisk tilstå at jeg aldrig rigtig har set noget Star Trek, før jeg så den film der udkom sidste år. Og hold da kæft en fed film! Der må jeg nok indrømme at ingen af Star Wars filmene, er nær så fed som den Star Trek film.

TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200
BD: Playstation 3 slim 320 GB
Forstærker: Marantz SR6005
F-højtaler: DLS R66
C-højtaler: DLS RC55
B-højtaler: KEF 2005
SUB: KEF PSW2000
Til top
bøllebobb Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-April-2008
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2010 kl. 21:10
A propos rumfilm, så har jeg lige købt Rumrejsen 2001 på  Blu-ray, og den er f.....me god, men min hustru ville nok føre den på listen i denne tråd. Ingen dialog i ca. 86 min, en forholdsvis svært forklarlig slutning og et ikke tidssvarende tempo (som jeg dog forsvarer som værende i tråd med meningen med filmen) osv osv.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2010 kl. 21:21
Oprindeligt skrevet af bøllebobb bøllebobb skrev:

A propos rumfilm, så har jeg lige købt Rumrejsen 2001 på  Blu-ray, og den er f.....me god, men min hustru ville nok føre den på listen i denne tråd. Ingen dialog i ca. 86 min, en forholdsvis svært forklarlig slutning og et ikke tidssvarende tempo (som jeg dog forsvarer som værende i tråd med meningen med filmen) osv osv.

Hehe, handle tråde ikke om "Worst movie EVER!" LOL

Men der er sikke en del der synde at Rumrejsen 2001 er "Worst movie EVER!", da den havde primære udvander folk fra biografen, de fatte en en brik af filmen.

Faktisk så havde George Lucas, svære ved at få penge til sin først Star Wars film, da manusskrifte var for ringe, derfor var han nød til at står for hele prod. selve, da ingen filmselskaber ville bide an med Star Wars.

Til top
bøllebobb Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-April-2008
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2010 kl. 21:27
Jeg mener endda, at da filmbosserne i Hollywood endelig efter total hemmeligholdelse fra Kubricks side fik lejlighed til at se Rumrejsen 2001, kun kort tid før premieren (hvor der ingen mulighed var for yderligere redigering), var der en der fik et hjerteanfald ved udsigten til at tabe alle sine penge :-) Som historien skulle vise, blev det en kassesucces, og en milepæl i filmhistorien.
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2010 kl. 21:29

Faktisk så havde George Lucas, svære ved at få penge til sin først Star Wars film, da manusskrifte var for ringe, derfor var han nød til at står for hele prod. selve, da ingen filmselskaber ville bide an med Star Wars.

Og tror du ikke samtlige af de filmselskaber græmmede sig ret hurtigt efter filmen kom ud? Det tror jeg nok de gjorde...!
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-April-2008
Point: 925
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2010 kl. 21:37

Og tror du ikke samtlige af de filmselskaber græmmede sig ret hurtigt efter filmen kom ud? Det tror jeg nok de gjorde...!
Det jeg kan forstå på WIKI, er at tilfældet var at budgettet han ville bruge på filmen var for høj, i forhold til risikoen, men som sagt så har de nok fortrudt det mange gange.
Get HIFI or die trying c",
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2010 kl. 21:46

Ja for de opdaget at de kunne tjene penge på bras, der er netop Star Wars IV der gave filmselskaber ide til at udviklet Blockbusters film, hvis eneste formål er et tjene mange penge til filmselskaber. 
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2010 kl. 21:48

Ja for de opdaget at de kunne tjene penge på bras, der er netop Star Wars IV der gave filmselskaber ide til at udviklet Blockbusters film, hvis eneste formål er et tjene mange penge til filmselskaber. 
... Med venlig hilsen Star Trek XI LOL
Så skal man da ikke snakke for højt...!
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juni-2009
Point: 1998
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2010 kl. 21:53

Langt de fleste af de film i har nævnt i denne tråd er rene mesterværker sammenlignet med "Flænset" med Thomas Bo Larsen:

http://www.scope.dk/film/3782-flaenset

Denne film har det hele. Ringe manuskript. Ringe skuespil. Synlig eftersynkronisering. Fejl i kronologien. - You name it :-)

Da man kun må vælge een film vil jeg ikke nævne at jeg har "Battlefield Earth" med John Travolta på anden pladsen. Lige over "The Postman" med Kevin Costner.

MVH
tvkartoffel

Redigeret af tvkartoffel - 03-Februar-2010 kl. 21:58
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6282
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2010 kl. 21:55
Rhinestone [DVD] [1984] [Region 1] [US Import] [NTSC]

Hej , jeg har set denne for mange år siden , og mindes den som nok den værste film , jeg nogensinde har set , tæt forfulgt af Ishtar med Dustin Hoffman...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Gatnuk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-April-2008
Point: 45
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2010 kl. 22:03

Det må da så absolut være Uwe Bolls BloodRayne. Mere talentløs møg film skal man da lede længe efter Dead.

Jeg har ikke set flere af hans talentløse og så absolut ide forladte film og ønsker det heller ej.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 21>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu