|
Wupti ! |
Besvar | Side <1234 7> |
Forfatter | ||
tvkartoffel
Guld medlem Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
Sendt: 24-Maj-2010 kl. 01:10 | |
Ja det er sku flot!
Sørgeligt at en velkendt forretning ikke vil tage ansvaret for de varer de selv har solgt. Anmeldelserne på trustpilot er åbenbart ikke helt i skoven. Desværre... Jeg tror hellere jeg vil lægge mine penge et sted hvor jeg kan være sikker på at få en ordentlig service hvis der skulle opstå problemer. MVH tvkartoffel |
||
dreamz
Guld medlem Oprettet: 23-Februar-2008 Status: Offline Point: 857 |
Sendt: 24-Maj-2010 kl. 01:16 | |
Ja, det fremgår ganske tydeligt, at man 'for at undgå ventetid' selv skal kontakte producenten.
|
||
dimzen
Guld medlem Oprettet: 16-August-2005 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 502 |
Sendt: 24-Maj-2010 kl. 03:38 | |
En del af en cykel gik istykker, skrev til Wupti, et par dage efter kom der en ny del fra firma'et som laver cykelen. Så jeg synes de er fine :)
|
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Sendt: 24-Maj-2010 kl. 08:55 | |
Man får tit samme behandling hvis man køber i en fysisk butik. Jeg har købt en HP computer der blev repareret på et værksted i Ballerup. De anede ikke hvad der var op og ned. Første gang jeg fik den tilbage var den ikke samlet rigtigt. Da jeg gjorde dem opmærksom på fejlen var det nærmst min egen skyld. Efter tre gange lykkedes det dem at få den repareret.
Værkstedet har i øvrigt aftaler med en række andre computer producenter.
Min konklusion er at HP har dårlig service. Ikke butikken. Redigeret af Mufti - 24-Maj-2010 kl. 08:56 |
||
Bruger udmeldt 9
-- Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
Sendt: 24-Maj-2010 kl. 09:17 | |
Praxis? Åh, du mener Basta...
|
||
PHN2
Bruger Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
Sendt: 24-Maj-2010 kl. 10:08 | |
Det kan da godt være det er praxis de var med i; ham der Pede fejler da noget?!
Mhv. Per. |
||
PS5, Oppo 203 som preamp, NCD/zappulse effektblok, 7.1 DIY ht. Sony 65" oled.
|
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Sendt: 24-Maj-2010 kl. 10:18 | |
Min kone fik i julegave en fotoramme fra Wupti og jeg opdagede en pixelfejl (irriterende men ikke graverende fejl). Det var efter 14 dages returretten, så hun regnede ikke med at de ønskede at fixe noget så simpelt som en pixelfejl.
Efter at have talt med dem lovede de at fixe problemet, men der skete intet. To uger senere ringede hun til dem og der skete intet. Nogle uger senere prøvede hun igen og fik så brev fra dem om at hun skulle smide fotorammen ud og hun ville få en ny med posten én af dagene. Der kom ikke noget med posten, hun skrev til dem og efter nogle dage fik hun en mail om at pengene ville blive sat ind på hende konto, da de ikke kunne fremskaffe rammen. Så alt i alt har hun fået mere ud af det end hun forventede, men hun har også kæmpet en brav kamp som ikke burde have haft været udkæmpet. |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 24-Maj-2010 kl. 11:09 | |
Hej Alle
Læs også: Wupti på kant med købeloven
I den sag tørrede de reklamationen af på deres producenter. Først da journalisten gik dem på klingen, kom direktøren på banen og sagde at "selvfølgelig overholder de da købeloven".
Wupti er ejet af NRGI (Østjyllands Energiselskab) og Leasy i fællesskab. Men ejerne til trods, kan de jo godt have en politik om at springe over hvor gærdet er lavest (hvis det kan spare dem penge).
/Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sendt: 24-Maj-2010 kl. 11:28 | |
Ja Basta selvfølgelig. Manglede bare at Pinsesolen dansede.....
|
||
mufcdk1974
Guld medlem Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
Sendt: 24-Maj-2010 kl. 13:36 | |
Ja de KAN, men det er helt og holdent op til kunden om man vil acceptere dette. |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
morten_b
Bruger Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Sendt: 24-Maj-2010 kl. 16:21 | |
Din opfattelse af Købeloven er fuldkommen forkert. I forbrugerkøb er det sælger og kun sælger der er ansvarlig overfor forbrugeren. Sælger kan aldrig nægte at tage sig af en reklamation og henvise til producent, importør eller lignende. Hvilke bestemmelser i Købeloven er det i øvrigt du anser som gummi§er? |
||
dreamz
Guld medlem Oprettet: 23-Februar-2008 Status: Offline Point: 857 |
Sendt: 24-Maj-2010 kl. 16:44 | |
Jeg snakkede med forbrugerrådet, da sagen stod på, om det var dem, der oplyste mig om spørgsmålet. Jeg er ikke jurist og har bare forsøgt at svare trådstarter udfra mine erfaringer.
|
||
Besvar | Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |