|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() |
|
Pga de sender fra schweiz, som ikke er med i eu. skal du betale moms for alt over 80kr. ikke told. den grænse er flyttet til over 1000kr. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
![]() |
|
Jeg har et andet sprøgsmål vedr Dvd.co.uk. Er der nogen der kan se eller ved hvordan man kan se om der er dk tekster på deres dvd/bluray ??? Jeg bestilte Stargate og Startrek 1-6 alle bluray. Stargate var uden dk tekster men ST var med. Jeg har skrevet til dem , men de svarer ikke , de ...........
The_Unforgiven Redigeret af The_Unforgiven - 16-Maj-2009 kl. 14:02 |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() |
|
Dvd.co.uk, er elendige til at oplyse om tekster. Ang. BD-film med dk tekst, kan du finde en del her. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50170& PN=1 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
![]() |
|
Jeg takker. Skulle have læst den inden jeg bestilte , øv , he he
The_Unforgiven |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så ved du det næste gang. Og det værste med stargate, er at den kan købes i elgiganten i denne uge til 149kr. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja men er alm version , jeg købte extented. Men øv alligevel.
The_Unforgiven |
||
![]() |
||
![]() |
|
Den fra giganten,er en direc. cut. Det står ikke på coveret, men på discen. Og det er den lange udgave. Rigtig fed udgave. Jeg sidder faktisk og ser Stargate sg1, sæson 6 på dvd. De kommer jo langt om længe i dk. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
|
Hvad løber typisk på i fragt. De har deres 2 for 18£ men hvor mange pund bliver det eks. før de havner i DK?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
1£ for 1 film og 3£ for 2. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
|
Den mængderabat måtte de godt beholde |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
|
Det koster £2 i forsendelse for to film. Så med 2 for £18 får du to film for omkring 85,- stykket. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har lige været inde for under en time siden. Da jeg bestilte en film kostede det 1£ og da jeg så prøvede at bestille to film, så kostede det 3£ ved kassen. Det forstår jeg så ikke.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |