|
XBMC + film streaming on the go |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
frosty ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Har du ikke mulighed for at konfigurere din advancedsettings.xml på din ipad?
For så skal den bare konfigureres ligesom dine andre enheder er, det eneste der er vigtigt er selvfølgelig at der er adgang til de sources evt. cover art du har
|
||
HTPC setup
Sony 50w656a, Samsung UE46F5005 Sony STR-DH800, 1x Dali blue C1000, 4x Apart mask6, Apart SUBA165 |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Nu var det ikke lige det du spurgte til, men hvorfor 5.01 og ikke 5.11?
|
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
|
Men det første jeg nu
|
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
|
Dumme telefon. Men det gør jeg nu skulle der have stået. Almindelig streaming kan ikke klare så lav upload så måske der findes noget som slingplayer der kan.
|
||
![]() |
||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
|
Betyder det så ikke, at du alligevel skal tjekke op på trakt.tv og manuelt vinke af når du fx har set et afsnit af en serie eller en film på dine andre devices? |
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
![]() |
||
explodedk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: København Status: Offline Point: 151 |
|
jeg har haft held med at streame via http ... bruger lighttpd det fungerer rigtig godt, har dog ikke prøvet det fra en mobil/tablet.
|
||
KBH/Amager
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Nej, den synker selv med trakt.tv. Men der er nogle funktioner der kun virker med Frodo dog.
|
||
![]() |
||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
|
Okay lyder ikke tosset. ![]() |
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
![]() |
||
thomasjohan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark, KBH Status: Offline Point: 182 |
|
Lyder måske som et dumt spørgsmål, men hvordan har I fået XBMC biblioteket til at fungere på NAS´en? Har tidligere rodet lidt med at få det til at funke, men opgav det det umiddelbart var for besværligt. Synes ikke jeg kunne finde en guide som kunne hjælpe med rimeligt nemt igennem - hvis nogen ligger inde med en forståelig guide, så meld endelig ud
Bruger Ready Nas duo v.1 hvis det gør en forskel
|
||
![]() |
||
jacobsiv ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 16 |
|
Halløj Tilslutter mig lige tråden da jeg aktuelt sidder i berlin og savner mine film og serier der hjemme og skal være her 5 dage endnu. :( Jeg har inspireret af jer andre åbnet for både FTP og VPN på min synology inden jeg tog hjemmefra, men det spiller endnu ikke. Jeg kan godt forbinde til min Syno via Filezilla, men der stopper det også. Da jeg ikke kan se at FTP er understøttet i XBMC har jeg forsøgt forskelligt i min sources.xml ffil som aktuelt ser sådan ud (uddrag): <source>
<name>Film</name> <path pathversion="1">ftp://admin@xxx.xxx.xxx.xxx/Video/film</path> </source> Men jeg får ingen forbindelse på trods af at jeg bruger de samme indstillinger i FileZilla. Måske skal jeg angive portnr og password, men hvordan? Jeg kan jo se at det er lykkedes for andre, så hvad gør jeg forkert?
Jeg havde tænkt mig at ignorere thumbnails osv og køre det databaserne lokalt når jeg er væk hjemmefra, men har egentlig en MySql server til at databasefilerne. Kan i andre tilgå dem udefra? Til sidst lige et spørgsmål til VPN, som det ikke er lykkedes mig at sætte korrekt op på syno'en. Jeg har åbnet de relevante porte i routeren, men fatter ikke helt at når man sætter fx PPTP VPN op så beder den om en ip som IKKE er den eksterne IP. Default er noget lignende 10.0.0.1. Hvad skal det bruges til? Jeg har i øvrigt opgivet at bruge openVPN, da jeg efter installation blot får et lille icon i højre hjørne, som jeg ikke rigtig kan komme videre med. Håber i kan hjælpe :) |
||
![]() |
||
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
|
Ftp er skam understøttet. Du kan vælge det som protokol hvis du laver et "add videos" via "add network location".
|
||
![]() |
||
jacobsiv ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 16 |
|
Mærkeligt. Add network location findes ikke hos mig. Jeg kører ellers Eden, stable version.
Jeg har ellers fundet en youtube film som viser hvad du mener, så jeg kigger det rigtige sted, men punktet findes bare ikke på listen når jeg trykker browse. Men nu ved jeg da hvad jeg hvilket problem jeg skal løse.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |