|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
|
kender i det...jeg havde bare set frem til en opgraderet Xbox unden støj...så jeg endelig kunne købe den
|
||
![]() |
||
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() |
|
Ja jeg har lige købt en idag, Og jeg blev overrasket over hvor meget den larmer når man spiller, Har da hørt den skulle larme, Men troede ikke det var mere end min pc som har 2 x 7950gt grafikkort i. |
||
![]() |
||
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
|
Læs lige lidt her |
||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
||
![]() |
||
sebbe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
|
spændende kommentar:
"XBOX 360 har ligesom de to andre nye konsoller fået kritik for strømforbruget"
Den udtalelse er helt gal. Det kun er Xbox360 og PS3 som er kommet under den kritik. Wii er slet SLET ikke på det niveau. http://www.hardcoreware.net/reviews/revi... Til afspilling af FILM, bruger PS3 175 WATT! Xbox 360 bruger 125 Watt til Film. En normal afspiller bruger under 20 Watt. Så alle jer som synes det er så smart at se film fra PS3'eren, tænk jer lige lidt om for miljøet og elregningens skyld. Til spil. PS3 bruger 190 Watt. Xbox360 bruger 185 Watt. Wii bruger 20 Watt. Og når konsollerne "idler" og ikke laver noget: PS3: 177 Watt Xbox360: 157 Watt Wii: 14 Watt Til sammenligning kan en ordenligt bygget AMD X2 system idle under 50 Watt. En ordenligt bygget Intel Core 2 Duo system under 75 Watt. Det er lige lovlig galt hvad? Det beviser Intel og AMD's ekspertise i besparelse af strømforbrug. Microsoft og Sony har meget at lære endnu. |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
Pga opgradering til en X1'er. Prisen er ikke fastsat endnu. |
||
![]() |
||
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() |
|
Ok, Men mente bare hvad du ca regnede med, Så jeg kunne se om det var værd at vente på. Du må jo have en ide til mindste pris |
||
![]() |
||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
|
Til din orientering kan jeg afkræfte, det, jeg sammenlignede med min brors og det er jo fuldstændig vanvittigt å meget 360 larmer, det samme kunne jeg fastlå i merlin i århus. |
||
![]() |
||
GSKAiro ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2006 Status: Offline Point: 25 |
![]() |
|
Sjovt de går så meget op i det :D Min NADT773V2 Surround reciver bruger over 1000 w når den er i brug ![]() With great power comes great fun ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |