det meget sjovt at prisen bliver nævnt, det klart en individuel sag om ps3'en er pengene værd eller ej.. jeg kan nemlig godt bruge nogle af de ting som man obligatorisk får med i ps3'en, som ville være meget dyrere hvis jeg skulle købe det ved siden af..!
fx så vil jeg tage brug af blu-ray drevet til blu-ray film når jeg engang efter sommer køber et 1080p tv(eller 720p, kommer an på market til den tid). den billigste stand-alone(ikke pc-drev?) blu-ray afspiller jeg lige kunne finde hurtigt var samsung BD-P1000 til 4850,-.
jeg har ikke en ps2, så det at der der er PS1 og PS2 bagudkompatibilitet gør at jeg ikke behøver at købe en PS2 - billigste nypris på sådan som jeg lige kunne finde var 1069,-. ja jeg vil gerne spille ps1/2 spil
der en masse klassikere som skal games
*
så for mig der koster PS3'en som PS3 spillemaskine, 4888-(4850+1069) = -1031,-? ved godt det lidt langt ude, men et eller andet sted, så lige præcis for mig der kan man hører det er pengene værd..
yderligere, så som spillemaskine der er der bare flere eksklusive titler som appellere til mig.. fx FF(tror at XIII kommer til 360 også, men versus XIII skulle være eksklusiv), MGS, Lair..
*og det skal måske lige nævnes at jeg allerede ejer en xbox, derfor vil jeg ikke "spare" penge på bagudkompatibilitet på samme måde med en 360 som en PS3. igen meget individuelt
Redigeret af nekolas - 30-Marts-2007 kl. 13:52