recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - xbox360 med blue ray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketxbox360 med blue ray

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2006 kl. 12:05

hej

grunden til at jeg spurgte var, fordi jeg havde set på laserdisken, når jeg søgte en film der hed hostel mærklig film, kom den frem i almindlig dvd og blue ray.

så tænkte jeg en billig afspiller så man kunne prøve en blue ray film kunne være fint

men hvis xbox satser på hd dvd er det jo ikke den vej jeg skal

hilsen agger

Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3955
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2006 kl. 12:08
Så er det Sony PS3 du skal have.

Kommer dog først til marts  2007 (hvis vi er heldige)...

 
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
ReneJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-August-2006
Status: Offline
Point: 224
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2006 kl. 17:12
ps3 sux jo!! Du ka læse om den ene skuffelse efter den anden om ps3'eren.. go ms
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3955
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2006 kl. 20:13
OK. Ro på.

Jeg har Xbox360, og den er finfin, men skal da også have en PS3'er. Den virker da også finfin.

Men lidt forsinket måske.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2006 kl. 21:14
Det er ikke PS3'en der er forsinket, men nærmere Xbox 360 der er hurtig. Der har aldrig været så kort tid mellem udgivelsen konsoller, som mellem Xbox og Xbox 360.
Til top
ReneJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-August-2006
Status: Offline
Point: 224
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2006 kl. 21:37
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2006 kl. 21:37

 det var en meget fin politisk omgåelse af det faktum at PS3 er forsinket - men den køber jeg altså ikke Naira - man kan da ikke sige at PS3 ikke er forsinket. Planlagt releasedato er blevet udskudt et par gange, og når der så endelig kommer en officiel releasedato, så holder den alligevel ikke for halvdelen af verdenen. Det må da kaldes en forsinkelse uanset om der findes noget der hedder en Xbox eller ej, og uanset hvad begrundelsen for forsinkelsen så er. Forsinkelsen skal jo ikke måles i forhold til hvornår Xboxen er releaset, men blot i forhold til planlagte og annoncerede releasedatoer fra Sony. 

Desuden er Xboxen jo heller ikke blevet releaset tidligere end annonceret. At tiden imellem udgivelsen af nye konsoler bliver kortere er blot et led i den almindelige elektroniske udviklingshastighed samt den store konkurrence konsollerne imellem. Xboxen var så lidt hurtigere ude denne gang, men til gengæld mangler den så måske noget som PS3'en kan tilbyde netop grundet senere release. Jeg tænker eks. HD-DVD kontra BlueRay. Dette skal vel nok skaffe kunder tilbage i butikken, også selvom de har været på en midlertidig afstikker til Xbox360

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2006 kl. 22:04
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

 Planlagt releasedato er blevet udskudt et par gange, og når der så endelig kommer en officiel releasedato, så holder den alligevel ikke for halvdelen af verdenen.



Hvor mange andre gange er det du mener, at udgivelsesdatoen er blevet udskudt? Der har, så vidt jeg husker, aldrig været en officielt, fastlagt dato før nu, og siden hvornår er Europa halvdelen af verden? Det er BESTEMT ikke halvdelen af konsolmarkedet, og det er jo det der tæller.
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2006 kl. 22:21

ok - så den officielle annoncerede nylige releasedato er altså det eneste tidspunkt nogensinde der er nævnt som forventet releasetidspunkt i omtalen af PS3 op til nu, og PS3 er absolut ikke forsinket for Europa tæller ikke med i vurderingen af om den er forsinket eller ej. Ergo er den ikke forsinket. Er det nogenlunde korrekt opfattet ?

 



Redigeret af spawn - 19-September-2006 kl. 22:22
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2006 kl. 23:03
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Ergo er den ikke forsinket. Er det nogenlunde korrekt opfattet ?


Lad være med at putte ord i min mund.

Europa er IKKE lig med halvdelven af verden, og da slet ikke i denne sammenhæng. Det var dét jeg skrev, ikke at Europa ikke tæller med.

Ja, i Europa bliver den forsinket, og i USA og Japan vil der ikke komme konsoller nok til at møde efterspørgslen. Det er problematisk, men IMO på længere sigt ikke noget at skide grønne grise over.

Problemet er, at folk får det til at lyde som om, at det her er anden, tredje eller fjerde gang, at den er blevet udskudt i Europa, og folk render rundt og er vildt pissed fordi Sony har pisset på dem flere gange nu. Men det passer jo ikke.


Redigeret af Naiera - 19-September-2006 kl. 23:11
Til top
Riot Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Maj-2006
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2006 kl. 23:07
Sony har flere gange urineret på Europa (; Det har næsten altid været enten Japan og/eller US som har fået først. Hvilket er lidt uretfærdigt, men såen er det jo.. 
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2006 kl. 23:12
Sådan har det ALTID været med konsoller. Det er overhovedet ikke Sony der har opfundet det. Med Xbox er en amerikansk spiller kommet på banen, men alligevel er begge Xboxe kommet senere på markedet i Europa.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu