recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yamaha Netradio nedlagt!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yamaha Netradio nedlagt!

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2019 kl. 10:18
Power
Jeg kan ikke lægge kanalerne ind igen. Som sagt skriver den bare den samme besked uanset hvad jeg gør.


BBjarne
Kan du ikke uddybe hvad du har gjort. Yamaha har selv skrevet at deres modeller ikke er kompatible med den betalte service hos vTuner ?

"- Kunder kan få vist en meddelelse i brugergrænsefladen på Yamaha-produkter med teksten "Se yradio.vtuner.com for nærmere oplysninger om fuld adgang til vTuner." eller måske få den afspillet som lydmeddelelse.

Linket fører til en meddelelse med teksten "for at få fuld adgang til vTuners tjeneste beder vi [vTuner] dig om et lille årligt bidrag på 3 USD. Alle bidrag går ubeskåret til vTuner-tjenesten."

Meddelelsen, som afspilles eller vises på skærmen, kommer fra vTuner, og Yamaha støtter ikke funktionen af den betalte tjeneste, som udbyderen tilbyder."



Redigeret af Mefisto - 29-Juli-2019 kl. 10:21
Til top
BBjarne Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 20-April-2011
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BBjarne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2019 kl. 10:43
vtuner kører fint videre på min rx-a1020, men det koster mig nu $3 om året.

Jeg loggede ind på min side på vtuner som jeg plejer når jeg skal ændre mine favoritter, men denne gang blev jeg bedt om en kode. Koden blev vist på yamaha recieveren. jeg betalte så $3 og vupti virkede alt igen. Frit efter hukommelsen (som måske ikke er helt skarp). Alt virker som det plejer, med favoritter og das ganze molevitten.
Jeg må så lige se om jeg kan nå at spare $3 sammen til næste år, eller om jeg skal finde på noget andet.
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2019 kl. 19:05
Tak. $3 er til at overskue, trods alt :-)

Mit work around bliver DR radio appen og en chromecast. Der er ligefør det er bedre, hvis man alligevel hører DR, som jeg har for vane.
Til top
cos68 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cos68 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2019 kl. 21:15
Enig. Jeg har også lige betalt de $3 og nu virker det hele igen.
Så var katastrofen heldigvis ikke større
Til top
Bjarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2019 kl. 22:05
Må indrømme har kun prøvet Netradio et par gange på min Yamaha Reciever. 

Det er da meget sjovt. men det gode gamle FM bånd, lyder altså klart overlegent i forhold til de fleste netradio stationer
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
Til top
larsvj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: DK-2830
Status: Offline
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsvj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2019 kl. 22:51
Det var nemt
Login via PC i V-tuner, der kom besked om at betale - betalte $3 - har nu adgang til alle stationer igen :)
* Sony KDL-46WE5W * OPPO BDP-83SE * YouSee Boxe * Yamaha RX-A1010 *
* Center: D A T HjemmeFusk * Front: Beolab 3 * Bag: JBL One *
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2019 kl. 09:17
Har i tjekket jeres mail, Yamaha har sendt et nyhedsmail ud, har jeg fået at vide af forhandler, hvori der står hvordan det forholder sig. De skifter vist udbyder og der er et ikon i app der skal trykkes på og stationerne beholdes.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2019 kl. 12:27
Oprindeligt skrevet af JackD84 JackD84 skrev:

der er et ikon i app der skal trykkes på og stationerne beholdes.


Hvilken app?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2019 kl. 10:14
hvis der haves et produkt, der kan opdateres til ny firmware, står der mere her.

Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2019 kl. 12:26
Som skrevet flere gange i tråden er problemet for mig og mange andre at den omtalte opdatering ikke virker til vores apparater. Man kan så åbenbart vælge at betale til vTuner eller finde på noget andet. F.eks. bruge en CC.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2019 kl. 12:47
Oprindeligt skrevet af JackD84 JackD84 skrev:

hvis der haves et produkt, der kan opdateres til ny firmware, står der mere her.


Min står på listen som får en opdatering, men jeg får ikke noget tilbud/ besked om at der en firmware opdatering.

Har jeg misforstået noget? Har en RX-A 3060.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
flames Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flames Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2020 kl. 09:16
Hvor logger i ind på vtuner og laver en bruger?.... Kan ikke se noget login på http://www.vtuner.com/index.html
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu