|
Yamaha Netradio nedlagt! |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1659 |
Funktioner
Tak(0)
|
Power
Jeg kan ikke lægge kanalerne ind igen. Som sagt skriver den bare den samme besked uanset hvad jeg gør. BBjarne Kan du ikke uddybe hvad du har gjort. Yamaha har selv skrevet at deres modeller ikke er kompatible med den betalte service hos vTuner ? "- Kunder kan få vist en meddelelse i brugergrænsefladen på Yamaha-produkter med teksten "Se yradio.vtuner.com for nærmere oplysninger om fuld adgang til vTuner." eller måske få den afspillet som lydmeddelelse. Linket fører til en meddelelse med teksten "for at få fuld adgang til vTuners tjeneste beder vi [vTuner] dig om et lille årligt bidrag på 3 USD. Alle bidrag går ubeskåret til vTuner-tjenesten." Meddelelsen, som afspilles eller vises på skærmen, kommer fra vTuner, og Yamaha støtter ikke funktionen af den betalte tjeneste, som udbyderen tilbyder." Redigeret af Mefisto - 29-Juli-2019 kl. 10:21 |
|
BBjarne
Junior bruger Oprettet: 20-April-2011 Status: Offline Point: 27 |
Funktioner
Tak(0)
|
vtuner kører fint videre på min rx-a1020, men det koster mig nu $3 om året.
Jeg loggede ind på min side på vtuner som jeg plejer når jeg skal ændre mine favoritter, men denne gang blev jeg bedt om en kode. Koden blev vist på yamaha recieveren. jeg betalte så $3 og vupti virkede alt igen. Frit efter hukommelsen (som måske ikke er helt skarp). Alt virker som det plejer, med favoritter og das ganze molevitten. Jeg må så lige se om jeg kan nå at spare $3 sammen til næste år, eller om jeg skal finde på noget andet. |
|
Mefisto
Funktioner
Tak(0)
|
Tak. $3 er til at overskue, trods alt :-)
Mit work around bliver DR radio appen og en chromecast. Der er ligefør det er bedre, hvis man alligevel hører DR, som jeg har for vane.
|
|
cos68
Bruger Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
Enig. Jeg har også lige betalt de $3 og nu virker det hele igen.
Så var katastrofen heldigvis ikke større |
|
Bjarke
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
Funktioner
Tak(0)
|
Må indrømme har kun prøvet Netradio et par gange på min Yamaha Reciever.
Det er da meget sjovt. men det gode gamle FM bånd, lyder altså klart overlegent i forhold til de fleste netradio stationer |
|
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
|
larsvj
Super bruger Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: DK-2830 Status: Offline Point: 429 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var nemt
Login via PC i V-tuner, der kom besked om at betale - betalte $3 - har nu adgang til alle stationer igen :) |
|
* Sony KDL-46WE5W * OPPO BDP-83SE * YouSee Boxe * Yamaha RX-A1010 *
* Center: D A T HjemmeFusk * Front: Beolab 3 * Bag: JBL One * |
|
JackD84
Guld medlem Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har i tjekket jeres mail, Yamaha har sendt et nyhedsmail ud, har jeg fået at vide af forhandler, hvori der står hvordan det forholder sig. De skifter vist udbyder og der er et ikon i app der skal trykkes på og stationerne beholdes.
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken app? Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
JackD84
Guld medlem Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvis der haves et produkt, der kan opdateres til ny firmware, står der mere her.
|
|
Mefisto
Funktioner
Tak(0)
|
Som skrevet flere gange i tråden er problemet for mig og mange andre at den omtalte opdatering ikke virker til vores apparater. Man kan så åbenbart vælge at betale til vTuner eller finde på noget andet. F.eks. bruge en CC.
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min står på listen som får en opdatering, men jeg får ikke noget tilbud/ besked om at der en firmware opdatering. Har jeg misforstået noget? Har en RX-A 3060.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
flames
Junior bruger Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor logger i ind på vtuner og laver en bruger?.... Kan ikke se noget login på http://www.vtuner.com/index.html
|
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |