|
Yamaha receiver melder decoder off |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | |||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4862 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er ikke arc der gør det, men hdmi cec. Så det er det der skal slås fra. Jeg har selv prøvet at ha begge dele fordi et af apparaterne ikke understøttede arc. Og arc er det bedste.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
pipper
Guld medlem Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2058 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er virkelig glad for hjælpen jeg jar fået indtil videre .
Vi står her. Jeg kan se tv hvor lyden kommer ud fra det. Tænder jeg receiveren og sætter den på AV1 som er gennem det optiske kabel virker dette også fint. Men når jeg tænder for receiveren går den med det samme på AV4 og der kommer ingen lyd ud. Der skal jeg så vælge AV1. Så langt så godt. Slukker vi så for receiveren kommer lyden ikke tilbage på tv'et. Her skal vi så ind i menuen på tv'et og slå "audiosystem fra" som åbenbart selv slår sig til hvergang. Men det kan vi godt leve med, men det er lidt træls at skulle den omvej. Det er jo underligt da det jo har virket i sin tid. @Klaus. Chromecast virker åbenbart fint :-)
Redigeret af pipper - 09-Januar-2022 kl. 16:25 |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19555 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Få Bravida sync slået fra. Så skal du godt nok skrue ned for fjernsynet når du vi have lyd ud via forstærkeren. Til gengæld er der dig der bestemmer!
Klaus
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja få det bravia sync, som hdmi cec hedder i Sony TV, slået fra. Du muter bare TV’et når du vil ha lyden via recieveren.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
pipper
Guld medlem Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2058 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Sådan drenge, så er vi i mål takket være jeres hjælp .
Jeg skylder jer sgu en øl |
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Sådan
|
|||
|
|||
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |