recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - yamj og popcorn a-100 HJÆLP!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketyamj og popcorn a-100 HJÆLP!!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
knudsendk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 209
Direkte link til dette indlæg Emne: yamj og popcorn a-100 HJÆLP!!
    Sendt: 15-Juli-2009 kl. 18:23

Hejsa alle derude.

Jeg har nu i længere tid bøvlet med at få yamj til at virke. Jeg har læst diverse forums men intet har hjulpet mig. Er der nogen derude der kan guide mig igennem, det håber jeg. Der plejer altid at være et venligt geni her i dette forum der kan hjælpe mig med mine problemer.

Hvis det har nogen betydning har jeg en qnap-209 nas og kører smb.

Håber meget at nogen kan hjælpe mig.

Hilsen

Knudsendk

Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2009 kl. 12:10
Jeg har følgende filer:

LibNewMovies.xml
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<libraries>
   <library>
      <path>F:\Movies\Ne wMovies</path>
      <nmtpath>file:///o pt/sybhttpd/localhost.drives/NETWORK_SHARE/Video/Movies/NewM ovies/</nmtpath>
      <exclude name="sample,tmp/,temp/"/>
   </library>    
</libraries>

UpdateNewMovies.bat
MovieJukebox.bat LibNewMovies.xml -o F:\MovieDB\NewMovies\

Disse 2 filer er placeret i samme bibliotek som MovieJukebox. På min stationære, hvorfra filerne afvikles er film placeret under F:\Movies\NewMovies og fra PCH'en er der mappet et NFS-share som hedder Video. Resultatet (dvs. alle html-filerne) placeres under F:\MovieDB\NewMovies\, hvilket fremgår af bat-filen.

Når jeg så vil opdatere html-filerne, afvikler jeg blot filen UpdateNewMovies.bat som kører den nødvendige kommando.

Det "svære" for mig var i sin tid at få den korrekte sti til video-filerne på NAS'en fra PCH, men for at teste det, lavede jeg bare en html-fil med flere forskellige udgaver af links til den samme fil og testede dem på PCH'en indtil der var hul i gennem!

NB: Forum-software her på recordere indsætter nogle mellemrum i koden ovenfor, så den er ikke helt korrekt længere, men jeg tror det er til at se, hvor det er sket.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu