|
YouSee - Bland Selv |
Besvar | Side <1234 6> |
Forfatter | |||||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Efter de fik Bland Selv, er ekstra kanaler blevet et hemmelig produkt. |
|||||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|||||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Der står så nederst på dit link: At det kræver så en Yousee boks eller et Yousee kort for at se dine personlige Ekstra kanaler? Dvs. for mit vedkommende så skal jeg erhverv mig et kort og smide det i tv-et hvor jeg ønsker at se ekstra kanaler. f.eks. sportX. For mig er det så¨BS kanaler. Og kan ikke ses med mindre du et Yousee kort med læser i tv-et, eller en Yousee boks efter januar 2020
Redigeret af Potter - 07-Januar-2020 kl. 16:48 |
|||||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Det er der nok noget om... Det blev jo også lavet om for nogle år siden, så man ikke længere kunne skifte tilkøbskanaler inde fra "Mit YouSee", men i stedet skulle ringe ind til dem hver gang
Redigeret af Cyberguyen - 07-Januar-2020 kl. 17:07 |
|||||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||||
Furry
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Både ekstra kanaler og bland selv kræver kort eller boks |
|||||
|
|||||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Det virker ikke helt som Bland Selv.
Med Ekstra kanalerne har du hele din pakke på alle dine fjernsyn uden merpris og tilkøbs kanaler på de tv, hvor du ønsker at betale for det. Så du kan have mellempakken og eksempelvis BlueHustler i stuen, men på børneværelset har de kun mellempakken. Med bland selv kræver det kort i alle tv, som skal vise flere kanaler end standard pakken.
|
|||||
|
|||||
Furry
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Hemmeligt produkter skal jo ikke være nemme at finde 😜 |
|||||
|
|||||
itjf
Bruger Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Er der nogen der kan svare på spørgsmål 1-3? |
|||||
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
1) På samme måde som dine grundpakke-kanaler. Bland selv er blot krypteret, så du skal bruge en boks eller et kort til at afkode dem. 2) Samme kvalitet. Dog kan der være en lille forskel på nogle kanaler. 3) Nej.
|
|||||
itjf
Bruger Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Tak for svaret! |
|||||
Cyberguyen
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Til punkt 4:
Man skal lige være opmærksom på at YouSee selv sælger CI+ CAM kort.
Det er ikke alle tv som kan optage med et CI+ modul. Så det anbefales at benytte et CI modul i stedet, som kan købes til samme pris eller billigere |
|||||
|
|||||
Cyberguyen
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Tror ikke du skal regne med at Eurosport kommer tilbage lige foreløbig. Der er nok heller ikke nogen der forventer at resten af Discovery Networks kanaler kommer tilbage
|
|||||
|
|||||
OleA
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Lidt voldsomt sige, at der ikke er nogen der forventer de kommer tilbage. Jeg forventer det.
|
|||||
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|||||
Besvar | Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |