|
YouSee - Bland Selv |
Besvar | Side <12345 6> |
Forfatter | |
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19478 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bliv ikke skuffet, hvis de først sker om 5-7 år.... Klaus
|
|
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bliv ikke skuffet, hvis de først sker om 5-7
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
Discoverys første udmeldning var at der ikke havde været nogle forhandlinger med Yousee, men ligepludselig havde der været nogle alligevel, og er Discovery så gået tilbage til at der ikke er nogle forhandlinger Discovery virker på mig utrolig utroværdig |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
DN er jo godt klar over at hvis de kun er i bland selv, så er der ikke mange der køber dem, de vil være i pakker, så at de kan suge til sig af den fælles kasse, og det skal de naturligvis ikke, at de så nok ikke kan holde sig i live uden at suge i den fælles kasse, er deres problem.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
jbl
Super bruger Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville da tilvælge 4 af deres kanaler, hvis jeg havde muligheden. Lige nu har jeg fire point jeg slet ikke anvender fordi udvalget af kanaler er så ligegyldigt.
|
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Der der da nogen der vil vælge dem, men højst sandsynligt ikke nok til at DN kan suge tilstrækkeligt med penge til deres grådige kasse.
|
|
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er det jo svært at sige hvem som er mest grådig - YouSee's egen Xee kanal som ligger i grundpakken. Er den dyreste af alle kanaler og steget med knap 400% på et år. Hvor mange tror du der ser den kanal? YouSee er vant til at kanøfle deres kunder, men nu gad DN ikke danse med dem mere. Jeg kender rigtigt mange YouSee kunder, som fik afbrudt deres signal og fiberforbindelse en dag for tidligt. Det er ikke engang dårlig kundeservice, men teknisk set bedrageri, når det er planlagt fra deres side. Det skal ikke undre mig at ledelsen, som hævn, har sagt at kunderne ikke må få nytårsaften med, hvis de afmelder deres abonnement. Jeg kan ikke finde nogen anden gyldig grund, da de fleste fiberforbindelser og adgang til webtv bliver lukket automatisk af deres it-systemer. Det er også YouSee som spiller med lukkede kort og ikke fortæller deres kunder om muligheden for faste pakker og ekstrakanaler. Jeg har altid været glad for YouSee, men når man hæver prisen og gør det mere og mere besværligt at være kunde, så er det klart at bægeret flyder over.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
De ukodede pakker er i gang med at blive udfaset. Ekstrakanalerne er med til at fastholde kunderne på disse pakker... Jeg kan godt forstå strategien.
|
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Det er også snart slut med You See her, da Antenneforeningen har valg en anden leverandør, som jeg ikke vil have, så det bliver Streaming fremadrettet.
|
|
|
|
itjf
Bruger Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for alle svarene!
Jeg har besluttet mig at skifte fra Fuldpakke til Mellempakke med BS. Så kan jeg få TV2SportX og i alt spare kr. 125,- pr. md. Og så er der lige to engangsudgifter, pakkeskift kr. 295,- og udgift til kortlæser. |
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Nedgradering gebyret skulle stadig være væk lidt endnu.
|
|
|
|
Besvar | Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |