|
Yousee boks "fryser"? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
Lydkilde
Bruger Oprettet: 18-September-2020 Sted: Kælder Biffen Status: Offline Point: 103 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ups. Sorry. Men tag fat i support. De sender nok en ny boks. Og i øvrigt tak for at bringe emnet op Jeg fulgte mit eget råd Jeg fandt en gammel 10/100 switch og satte mellem routeren og yousee boksen. Problem solved Meget mystisk |
||
Denon AVC-X6700H - Optoma UHZ65 - Dali 7.2.4
|
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Crosstalk, hvor? Klaus
|
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ved udmærket godt hvad crosstalk er, min uddannelse er indenfor elektronik, både med hensyn til printlayout, datakommunikation og EMC/støj design. Hvor mener du at der kan være crosstalk, der aktivere en "forkert lille bit"? Klaus
|
||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
|
Redigeret af T-Duck - 14-December-2020 kl. 09:51 |
||
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Crosstalk er lyd der går på tværs af kanaler. Ordet siger vel det hele.
|
||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det kan jeg læse.
|
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad er det der skal crosstalke ved stikkontakten? 230 volten? Klaus |
||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
|
||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1401 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er så træt af selvudnævnte eksperter der udtaler sig om ting de ikke aner noget om
|
||
Mvh Jesper
|
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |