|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() |
Her i Aars Boligforening koster YouSee Grundpakken ca. 113 Kr., lidt forskelligt fra afdeling til afdeling, sådan bare lige for at give et eksempel på, hvad det ca. koster.
Redigeret af turbo2 - 13-Juni-2011 kl. 09:09 |
|
![]() |
|
Fumle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-April-2010 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Men er desværre ikke rigtigt kommet tættere på hvordan jeg løser det mest optimalt.
turbo2, vi har lidt rabat på grundpakken men det er ikke noget specielt men derfor virker de tal Radiomanden kommer med lidt grebbet ud af den blå luft
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Du behøver ikke, sådan som du skriver et sted, YouSee Plus til 89 kr./md., for dit LG SL8000 har kabel-tv-tuner (DVB-C MPEG4). Vil du ud over Grundpakken have betalingskanaler, fx. en Favoritpakke med 4 kanaler til 48 kr./md., skal du anskaffe dig et CA-modul (kortlæser) til 300-500 kr. (engangsudgift). Det sættes i dit tv sammen med dit YouSee Kort (30 kr./md.). [Det ventes at YouSee senere i år vil tilbyde et YouSee Kort til engangsudgiften 100 kr.]. |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Nej det er de ikke, for mit vedkommende f.eks Grundpakke Kr 102/måned, Kort Kr 30/måned, 4 Favorit Kr 48/måned = Kr.180/måned.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
Kun spredehagl.
Grundpakken via Antenneforeningen Århus ligger i år mellem 85 og 105, efter hvilken afdeling, min holdning var mere at tvungen grundpakke over kr 150, burde være ulovlig. Forstået som man helt kunne blive fri herfor. Vejle området eller Ej!
![]() Du skriver lidt forskelligt fra afdeling til afdeling ______ Hvad mon Forbrugerstyrelsen har sige hertil, når det er YouSee som leverer signalet ____ Redigeret af moho - 14-Juni-2011 kl. 14:17 |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() |
moho:
I nogle afdelinger, er det dyre fiber et alternativ - dog ikke i den afdeling, hvor jeg bor. Synes selv, det er underligt, at nøjagtigt samme pakker fra nøjagtig samme udbyder i den samme by, koster forskelligt!! Boligforeningen kom med en tåget forklaring om, at dér, hvor det var billigere, var det fordi det var nyere byggeri...
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Priser kommer helt an på hvad de enkelte aftagere (Boligforeninger m.v.) kan forhandle sig frem til, og om det er med eller uden Serviceaftaler.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
Turbo2
Side 24 og 25 fra december 2007 hvis jeg læser det samme imellem linierne som "Andre".
Det var dog en mærkeligt undskyldning, på den anden side er nogen Boligforeninger (Boligafdelingere) også garant for fortsat at aftage mere end nogle beboere måske synes. Derfor pakkemulighederne.
En parallel til kunne spare, ligesom skifte EL leverandør eller Mobiltelefonudbyder (sidstnævnte ved et relativt stort forbrug), forskellen mellem YouSee's pakker og andre Antenneforenningers samme, er vel kun små (kosmetiske forskelle). Inde på Digitalt.tv stod vendingen Krystalklart, som om Programudbyderne ville levere noget billigere når det blev fordelt via Fibre! Redigeret af moho - 16-Juni-2011 kl. 16:20 |
|
![]() |
|
![]() |
På den ene side taler nogen om man skal, ligefrem skal, prutte om prisen.
Således at hvis man ikke eller aldrig kan få afslag i denne eller hine Pakkepris, da burde man kunne fravælge noget totalt (fuldstændigt).
At prisen for vedligeholde noget stiger astronomisk, blot fordi man "Løslader eller frigiver nogen", fra fortsat være tilsluttet.
Et andet steds fra beskrev en at hvis man blev koblet helt fra, og senere ville tilsluttes, da haver man bare punge ud med "Hvad der svar til have betalt fuldpakken i den mellemliggende tid" ___ jeg går ud fra disse ord betyder det samme, hvem som end læser dem?
Engang faldt jeg over en Antenneforening der havde forhandlet med en eller flere programudbydere _____ Og her skinnede det igennem at Køberen var kommet med et godt tilbud, næsten som om tingene var vendte på hovedet; så jo jeg kan faktisk godt forstå Boligforeningen (at samme så ikke vil gå ind for enkeltvist valgte kanaler er mere tankevækkende, men OK).
Jeg tvivler meget på kunne slippe for Tvungen grundpakken, for herefter kunne vælge Boxer (hvilket jeg aldrig ville alligevel) ![]() Redigeret af moho - 16-Juni-2011 kl. 16:32 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |