recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee Bredbånd erfaringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee Bredbånd erfaringer

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2009
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee Bredbånd erfaringer
    Sendt: 13-December-2013 kl. 11:46
Jeg overvejer at udskifte mit abonnement hos Fullrate med et hurtigere abonnement hos Yousee. Har pt. 35/5 hos Fullrate og har været super tilfreds igennem mange år (3+).
 
Yousee har dog højere hastigheder som jeg godt kunne bruge i nogle tilfælde. Overvejer en 60/12 eller 100/20 forbindelse og da det er mit arbejder der betaler, betyder det månedlige beløb ikke så meget. Kan ikke få Fiber der hvor jeg bor.
 
Hvordan oplever i at jeres Yousee bredbånd fungererer? Går routeren tit ned og skal genstartes, eller har den andre problemer. Min nuværende router fra Fullrate fungerer helt perfekt og har aldrig haft problemer.
 
Pft.
Lars
Apple & Sonos entusiast
Til top
Kanee Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-August-2006
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kanee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2013 kl. 12:38
Jeg har haft bredbånd fra Yousee de sidste 4 år. 

Jeg har en 100/20 og må sige, at det er svært at være skuffet over hastigheden:
http://www.speedtest.net/my-result/3162707985

Desuden oplever jeg ikke problemer med, at routeren går ned. 


Redigeret af Kanee - 13-December-2013 kl. 12:39
-----
Panasonic TX-P42G20E
Popcorn Hour C-200
Marantz SR6004
Xbox 360

Til top
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2009
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2013 kl. 12:49
Tusind tak for kommentaren. Dejligt at høre.
Apple & Sonos entusiast
Til top
mjohansen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjohansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2013 kl. 12:56

Jeg har haft en 60/12 fra YouSee i en måneds tid nu og den har fungeret upåklageligt.

/Michael

LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1829
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2013 kl. 13:07
Det virker upåklageligt, men du skal sørge for at din antenneinstallation er 100% iorden.

Ellers virker det ikke godt.
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2013 kl. 13:11
Hej

Jeg har en 60/12 og den kørte upåklageligt indtil de indførte bland selv på hastigheden. Siden da har jeg oplevet at skulle genstarte routeren og af og til kører den heller ikke den hastighed den skal. Men det er er periodisk og specielt efter kl. 16, så lurer på, at deres backbone kan være udfordret når folk kommer på efter arbejde...
Men generelt er jeg tilfreds.
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2013 kl. 13:43
jeg har altid haft YouSee-Bredbånd, og har hele tiden været tilfreds med det. Det kører stabilt - har nu en 15/1-forbindelse. Supporten er der heller ikke noget at klage over - da min gamle router begyndte at  blive drilagtig, undersøgte man, om der var tilbud på ny router, som ellers kostede tæt på 600 Kr., tror jeg det var... Så fik jeg en ny for kun en "hund"!Thumbs Up
 
Men ja... Bland Selv er vist en blandet fornøjelse, også ovre på YouSee's forum, så det kan godt vente lidt her!
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2013 kl. 13:49
Har haft YouSee siden juli 2008 og det har jeg været fint tilfreds med (og heldigvis da).

Smile

Mener jeg har 10/1 nu, eller hvad den efterhånden hedder. 
Til top
Moulder Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moulder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2013 kl. 14:04
Du er godt klar over, at du skal have YouSee TV for at kunne købe deres bredbånd ?? 

Men ellers vil jeg sige det kører ok.
Jeg har haft Yousee TV og bredbånd de seneste 3-4 år.

Men som andre skriver, deres Router/modem er skod..
Trådløs kan min 60/12 forbindelse kun give imellem 20 og 40 Mbps, det er ok til surf på iPad og iPhone som jeg bruger det til, men på de stationære er der kabel i for at få en god forbindelse.
Men så giver den også 68 Mbps ned istedet for 60 Smile
Mvh

Moulder
Til top
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2009
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2013 kl. 14:15
Jeg har allerede Yousee kabeltv, da det er påtvunget i den boligforening jeg er medlem af.
Planen var at sætte Yousee routeren bag min nuværende Apple Extreme Router og lade Apple routeren være trådløst netværk. Jeg har den nyeste Apple Extreme med AC trådløst netværk. Vil det give udfordringer?
 
 
Apple & Sonos entusiast
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1829
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2013 kl. 14:27
Oprindeligt skrevet af wiggumdk wiggumdk skrev:

Jeg har allerede Yousee kabeltv, da det er påtvunget i den boligforening jeg er medlem af.
Planen var at sætte Yousee routeren bag min nuværende Apple Extreme Router og lade Apple routeren være trådløst netværk. Jeg har den nyeste Apple Extreme med AC trådløst netværk. Vil det give udfordringer?
 
 

Kort svar - Nej.

NB. bare husk at deaktivere WiFi på YouSee routeren
Til top
kenneth4200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2013 kl. 15:49
Yousee internet er dårligt.

Opsagde mit ret hurtigt, og der er trafik grænse på.

Og yousee siger jeg havde brugt over 280 gb på en dag!

Hvilket ikke var rigtigt, og de kunne ikke finden fejlen.

Nettet gik også tit ned, og deres hastighed svinger også meget, efter hvor meget trafik der på deres central.

Kan ikke anbefale yousee internet.


Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu