|
Yousee Bredbånd erfaringer |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kører med en 30/6 forbindelse, har temmelig konstant 34/6,5.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
fiskerendk
Guld medlem Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kører upåklageligt her 60/12 og jeg for altid mere end det. Lav ping har deres forbindelse også. Jeg har dog ikke deres router på men et cisco model også en server bagved.
|
|
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
mjohansen
Super bruger Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kører selv på den måde og det fungere fint. |
|
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kører også med en 60/12, som er sat op som 48/24 via bland selv. Jeg har ikke måtte genstarte min router endnu i de 4 måneder vi har brugt det og hastigheden er som lovet. Det er anden gang jeg har Yousee bredbånd og har aldrig haft problemer. Det er fedt at kunne skrue op for uploaden når man skal lægge billeder ud på nettet.
Jeg havde lidt problemer med, at mine iPad's var lidt lang tid om at logge på når man vækkede dem, men det er som om det er gået i sig selv igen. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Jonas_R
Guld medlem Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kører med 100/20 mbit og typisk er hastigheden omkring 100-104 mbit via giganews.
Jeg har haft det i 6 år og det kører sku super stabilt. Da jeg fik 100mbit fik jeg ny router og der var et lille problem, men det fik de løst hos YouSee efter der kom en teknikker ud. Så de varmeste anbefalinger herfra og som nævnt er det let at få deres router til kun at fungere som modem.
|
|
wiggumdk
Bruger Oprettet: 31-Marts-2009 Status: Offline Point: 227 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for alle kommentarerne. Som forventet var der nogle med gode erfaringer og nogle med dårlige.
Tror jeg skifter til Yousee. Man kan jo altid skifte tilbage til Fullrate hvis jeg oplever problemer. |
|
Apple & Sonos entusiast
|
|
wiggumdk
Bruger Oprettet: 31-Marts-2009 Status: Offline Point: 227 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har netop fået installeret og sat Yousee bredbånd op. Men det er håbløst langsomt og er pt. tilbage på Fullrate's forbindelse.
Har en mistanke om at det skyldes at jeg ikke har slået NAT fra på mit Netgear modem, mend en vejledning der er linket til højere oppe passer ikke på mit modem. Er der nogle der evt. kan hjælpe? Kan ikke finde nogle steder hvor jeg kan slå NAT fra. |
|
Apple & Sonos entusiast
|
|
ruteclrp
Ny bruger Oprettet: 22-April-2014 Sted: Jyllinge, DK Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har TDC tiber homeduo 50/10
Prøvede at skifte til Yousee blandselv 100/20 på fiber - og det er ikke en god ide. Yousee benytter en Cisco DPON-ONT som ikke kan allokere mere end 12 MBit/sek op og hvis man derfor har en bredbånd med mere end 60/12 bliver upload kommunikationen forstyrret i en grad så det heller ikke virker ned. Yousee har erkendt at de ikke kan levere bland selv bredbånd på fiber og kan ikke fortælle hvornår det kommer til at virke. Interessant at man stadig kan bestille bland selv bredbånd på deres hjemmeside, og at der slet ingen info er om problemerne med dynamisk allokering af upload segmenter på fiberforbindelser.
|
|
bomndk
Super bruger Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der havde jeg så den omvendte oplevelse. Jeg havde Fullrate og var egentlig glad for det, indtil jeg godt ville have en hurtigere forbindelse. Desværre kunne Fullrate ikke levere den hastighed jeg ville have, og da vi så blev enig om en lavere hastighed, så gik Fullrates "op til" politik pludselig op for mig. Da vi skruede ned for hastigheden til noget de kunne levere - så fik jeg under det jeg betalte for selv om de havde bevist at de kunne levere mere på min adresse. Da tog jeg konsekvensen og skiftede til Yousee bredbånd, hvor jeg altid mere end jeg betaler for, altså bortset fra en kort periode, hvor vi var mange der led under de nye wifi hotspots |
|
Mvh
Bo |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Efter at have haft Yousee i et halvt års tid nu, så er jeg desværre knapt så begejstret for det. I aftentimerne og tidspunkter hvor folk generelt er hjemme, så kan jeg sagtens mærke, at deres samlede båndbredde deles. På min 48/24 Mbit/s kan jeg sagtens komme ned på 8-10 MBit/s download om aftenen.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det samme gælder her. Redigeret af bubbleboy - 23-April-2014 kl. 21:39 |
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |