recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee Driftsinformation
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouSee Driftsinformation

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Jorgen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Januar-2004
Status: Offline
Point: 226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jorgen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: YouSee Driftsinformation
    Sendt: 23-August-2022 kl. 15:05

LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2022 kl. 18:48
Du er ikke alene, her har vi også været plaget af udfald flere uger i træk...
Frank 


Redigeret af Frank13 - 23-August-2022 kl. 19:37
Til top
Jorgen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Januar-2004
Status: Offline
Point: 226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jorgen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2022 kl. 14:42


LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2022 kl. 15:04
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2022 kl. 15:54
Yousee? Youdon’t LOL
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Kristian3th Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Oktober-2010
Sted: Vsj
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kristian3th Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2022 kl. 18:58
Ok - jeg som troede, at jeg skulle bestille fibernet fra YouSee, her i byen, hvor de er ved at grave det ned. 
Måske jeg lige skal trække vejret dybt ned i maven og vælge Fibia i stedet for?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2022 kl. 19:20
Jeg har også yousee som leverandør, her er der ingen problemer…..



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2022 kl. 19:34
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Jeg har også yousee som leverandør, her er der ingen problemer…..



Klaus

Ejheller i Aars, er der problemer - jeg får de sædvanlige meddelelser fra dem om, at min forbindelse er nede i natlige timer pga. arbejde med forbedringer, og at forbindelsen vil være tilbage igen, næste morgen, kl. 06:00. Dette sker NÆSTEN dagligt.

Ingen meddelelser om nedbrud...



Redigeret af mnielsen - 02-September-2022 kl. 19:36
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2022 kl. 20:08
Her lige ved siden af Helsingør hvor jeg bor, er der hyppigt nedbrud, vi er af yousee blevet bedt om at melde når vi oplever nedbrud, så de kan finde fejlen...
Frank 
Til top
Jorgen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Januar-2004
Status: Offline
Point: 226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jorgen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2022 kl. 14:55


Så kom den ugentlige opdatering fra YouSee - de må krybe til korset og bede om en uge mere - what a surprise!! 

Nu er der dog signal på adressen her - mens andre i området formodentlig snart må have undværet signal i en måned.

Eller er YouSee i gang med at prøvekøre en helt ny strategi, hvor alle med eller uden signal bare får denne slags opdateringer, bare for at vi er nogle der kan glædes os over at være lidt heldigere end andre?




Redigeret af Jorgen - 11-September-2022 kl. 16:37
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2022 kl. 07:52
Oprindeligt skrevet af Kristian3th Kristian3th skrev:

Ok - jeg som troede, at jeg skulle bestille fibernet fra YouSee, her i byen, hvor de er ved at grave det ned. 
Måske jeg lige skal trække vejret dybt ned i maven og vælge Fibia i stedet for?
Vi har haft fibia I 10 år der har stort set aldrig været problemer.
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
Kristian3th Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Oktober-2010
Sted: Vsj
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kristian3th Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2022 kl. 11:54
Tak keldp. Det er en anbefaling, som giver ro i maven :-). Så er det nok den vej jeg skal kigge... :-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu