recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee Driftsinformation
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouSee Driftsinformation

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2022 kl. 14:18
Oprindeligt skrevet af Kristian3th Kristian3th skrev:

Tak keldp. Det er en anbefaling, som giver ro i maven :-). Så er det nok den vej jeg skal kigge... :-)


YouSee kan du roligt tage....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Kristian3th Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Oktober-2010
Sted: Vsj
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kristian3th Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2022 kl. 14:28
Humor... :-) 

Jeg forstår godt ironi :-)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2022 kl. 14:54
Doh!


Klaus ;-)
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2022 kl. 16:54
Nu bliver det bedre hos os, måske  😉

Driftsinformation: Planlagt afbrydelse af din tv-, bredbånds- og telefoniforbindelse i dit område

Din tv-, bredbånds- og telefoniforbindelse kan desværre være nede fredag den 16.09.22. 

Arbejdet kan betyde afbrydelser hos dig mellem kl. 08.00 og kl. 15.30 i op til 2 timer.

Det sker, fordi vi skifter noget udstyr i dit område - for at sikre dig den bedste forbindelse. 

Vi beklager disse afbrydelser. 

Venlig hilsen
YouSee

Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2022 kl. 18:23
Der har været en del udfald i gennem ½ delen af 21 og ½ delen af 22, som åbenbart skyldes strøm udfald. Det er endelig ordnet. Det har flere gange været som en har stået og tændt og slukket på en kontakt flere gange efter hinanden. Havde før dette et problem med et ret svagt signal i en boks på min adr på gaden og troede at nu var den helt gal igen, men denne gang var det som sagt strømmen, der gik fra tid til anden på deres udstyr et eller andet sted, for man har været nødt til at lukke helt for strømmen i mit område på Amager i 2 timer før det var i orden igen. Smile
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
Jorgen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Januar-2004
Status: Offline
Point: 226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jorgen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2022 kl. 12:12
Så var der igen nyt fra YouSee - samme nedslående besked som de foregående. Ssom en ekstra service har de valgt simpelthen at tone rent flag med hvor mange de har skubbet fristen :-) 


LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 483
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2022 kl. 21:29
Hos os kommer der først besked fra Yousee (sms) når det er oppe at køre igen.
Så inden sms kommer, må vi selv konstatere at der er fejl og evt. kontakte Yousee.
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2022 kl. 21:43
Oprindeligt skrevet af Jessemand Jessemand skrev:

Hos os kommer der først besked fra Yousee (sms) når det er oppe at køre igen.
Så inden sms kommer, må vi selv konstatere at der er fejl og evt. kontakte Yousee.
så sker det nok af og til at du får en sms om det nu er i orden uden at du har lagt mærke til at der var fejl 😋
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
Jorgen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Januar-2004
Status: Offline
Point: 226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jorgen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2022 kl. 16:12
Da jeg startede denne tråd var det fordi jeg havde en mistanke om at det kunne trække i langdrag med YouSee's service. Kald det en sjette sans - kald det mange års erfaring som kunde hus YouSee Smile

Men så meget at der nu potentielt er nogle der har været uden deres TV/Internet i snart 1,5 mdr. rakte min fantasi ikke til... 
Dette bliver den sidste opdatering - ikke fra YouSee forståes, men jeg giver op - YouSee I vandt Ouch





Redigeret af Jorgen - 19-September-2022 kl. 16:15
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu