recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee dårlig signal og Kundeservice
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee dårlig signal og Kundeservice

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Gonardo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gonardo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2012 kl. 23:04
Oprindeligt skrevet af Business101 Business101 skrev:

Du skriver ;
Nye dobbelt skærmet kabler.
Ny boks
Signalforstæker prøvet  
....har du husket samtidig at skifte alle stik til HF tætte? Jeg har 3tv på min forbindelse , intet støj overhovedet og det er uden en linieforstærker,men alle de "gamledags" antenne stik er skiftet ud med HF tætte:

De stik man skruer på f-stik er de ikke hf tætte.

Jo, de er HF-tætte...hvor mange meter kabler bruger du, for mange 90 grader knæk ødelægger signalet, nogle gange er det bedere at trække et længer kabel for at ungå for mange knæk ? hvor tyk er inderleder min.0,8mm mærke, hvilken type vægdåse/type/gammel sidder der, nogle af de gamle er ikke lige gode til alle frekvenser når vi snakker digital signal...

Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2012 kl. 23:19
Hvorfor skulle tdc skrue signalet op, fordi det er blevet dårligere med tiden?
Hvis det bliver dårligere med tiden, må det være defekt udstyr et eller andet sted.

Hvis du har skiftet til hf tætte stik, skiftet fordeler og kabler, og afprøvet forstærker (forhåbentlig en ordentlig en) og det ikke hjælper, skal du kigge længere bagud.

Har du skiftet vægdåsen?
evt afprøvet signalet inden dåsen?
Hvis det stadig ikke virker og så vil jeg mene at det kan være en forstærker ude i skabet ved vejen der er dårlig eller et kabel/samling der er kommet vand i.

Jeg har haft samme problem (bare med stofa) og hvis du forklarer dem hvad problemet er, vil de gerne sende en tekniker.
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu