|
Yousee DVB-C mindst mulige TV abon.? |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
Onaj
Bruger Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 196 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Januar-2015 kl. 15:10 |
Hejsa
Nu har jeg nogle gange forsøgt at overbevise Yousee om at jeg ikke ønsker deres TV pakker mere. Vi har Kobber fra vejen trukket ind i vores eget hus, derigennem har vi Internet samt TV signal. Vi er nået dertil hvor vi ikke ønsker at se stort set alt hvad de har at tilbyde i deres TV Pakker (undtaget det som vi allerede kan modtage via DVB-T gratis samt Tv2 (evt. Tv2 News, men ikke så vigtigt) Men Yousee siger at de KUN kan sælge grundppakken som det mindste... Vi vil gerne bevarer Yousee som Internet leverandør men har altså ikke lyst til eller behov for deres TV Pakker mere. Med mindre vi kan komme helt ned på 100kr måneden for TV2 eller deromkring. Jeg syntes tidligere at have hørt at man kunne nøjes med lokal TV (dr, tv2) og slippe meget billigere men at de ikke reklamerede med dette? Nogen der ved noget konkret, så jeg kan gå tilbage til Yousee og slippe for grundpakken Eller ultimativ sige alt op, så må jeg bare reetablere den gamle tretråede telefon linje og finde en anden Internet leverandør. (det burde være nok med 30mbit til et par streaming tjenester) Er ellers glad for Yousees Internet på det seneste, men pt. betaler vi alt alt for meget især når vi slet ikke bruger alle de ekstra skod kanaler med reklamer hver 15min. |
|
Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales. Reklame off: |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der kan som de selv skriver som minimum leveres Grund pakken. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Onaj
Funktioner
Tak(0)
|
Takker for svar Radiomanden!
Så jeg vil ikke engang kunne sige grundpakken op og kun vælge Internet alene (det påstår de også) ?Ved godt at Yousee selv bestemmer hvad de vil sælge, men syntes det er lige stramt nok og i en grad så jeg hellere vil skifte udbyder slippe billigere (meget billigere), men så skulle leve med telefon kabel leveret Internet. Bonus spørgsmål: Nogen der ved hvor billigt man kan slippe hos Boxer for absolut mindste lokal pakke? Redigeret af Onaj - 26-Januar-2015 kl. 15:24 |
|
Reklame on:
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen TV levering er jo = intet internet. Mindste levering fra Boxer er TV 2. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
warcaos
Junior bruger Oprettet: 17-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
Funktioner
Tak(0)
|
du kan læse om boxers pakker her: http://www.boxertv.dk/Produkter/
Redigeret af warcaos - 26-Januar-2015 kl. 15:27 |
|
ClausJ
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
Funktioner
Tak(0)
|
Problemet er at Yousee bredbånd kommer ind via coaxkablet, og Yousee har ingen muligheder for at lukke af for signal fra grundpakken. De indsætter filtre for at lukke mellem- og fuldpakken af. Redigeret af ClausJ - 26-Januar-2015 kl. 15:32 |
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 911 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har evt også mulighed for at få bredbånd her:
http://www.danskkabeltv.dk/private/generelt/bredbaand/ |
|
//Guldhammer
|
|
Onaj
Funktioner
Tak(0)
|
Det jo bare det jeg ikke forstår så godt... Jeg ønsker ikke TV Pakkerne kun Internet de to ting er selvstændige leverancer i mine øjne står også som to forskellige enheder på mine faktura... Rent teknisk bør det være muligt at adskille TV fra Internet, det modsiger enhver logik at det ikke skulle være teknisk muligt. Men det er jo op til Yousee hvad de vil sælge! Jeg tror jeg skriver en sidste mail til dem, hvis de ikke går med til en væsentlig reducering i prisen, så opsiger jeg vores aftaler og finder en anden Internet leverandør istedet. Nægter at betale så mange penge for alle de skrammel kanaler vi alligevel ikke ser. Ps. jeg har før opnået rabat hos dem på TV delen, det var et gratis kvartal grundpakke, men vil have en permanent løsning så der kan budget lægges. |
|
Reklame on:
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Det komme da vist også an på om der er TV levering, for hvem er det nu der ejer DKTV.? Jo det er TDC/ You See. |
|
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Trådstater skriver at han har yousee via kobber ? Troede ikke yousee havde de løsninger. Det må da være TDC
Yousee er jo via coax. Og der er grund pakken billigste mulighed. |
|
Onaj
Funktioner
Tak(0)
|
Det er Yousee, der er trukket et kabel ind fra vejen, men et leder kobber kabel. (ved ikke hvad man kalder det andet en kobber...) ;-) |
|
Reklame on:
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Rabatter på TV gives til Stor aftagere, hvilket generelt er Boligforeninger med et stort antal brugere. Som enkelt kunde er der nok ikke store muligheder. |
|
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |