|
Yousee DVB-C mindst mulige TV abon.? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
You See bruger stadig kobber ( Coax) i det sekundære fordelingsnet. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Onaj
Bruger Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 196 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Som jeg skriver har jeg før opnået rabat blot ved at ringe dem op og fortælle stort set det samme som her, at jeg ikke har brug for kanalerne. (Og er bare en enkelt husstand, bor i egen villa!)
Redigeret af Onaj - 26-Januar-2015 kl. 15:45 |
||
Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales. Reklame off: |
||
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Coax kablet er ofte med kobber leder, men nok om det. Tror OP mener Yousee via Coax :)
|
||
Onaj
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ser ud til at de kun levere til boligforeninger. Men det er et godt bud, da jeg skal ud og finde mig en ny Internet leverandør :) |
||
Reklame on:
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor høj hastighed kan der efterhånden overføres via tlf.kabel?
Mvh. JørgenT |
||
Onaj
Funktioner
Tak(0)
|
|
Via telefon kabel ligner det umiddelbart 30/10mbit (min.20mbit) fra Telia VDSL2+ det burde være nok til et par der streamer samt lidt CS:GO en gang i mellem.
233kr per måned i 6mdr. Langt under halvpris af hvad jeg betaler nu! Så er der Tv2 hvis vi ønsker det, til 49kr. pr. mdr. fra Boxer (deri ligger også Dr1/Dr2/Dr3/Drk og børne DR..) Men det kan fravælges og så kan vi måske nappe det på Tv2play eller som jeg skrev helt undvære og bare købe streaming tjenester for pengene i stedet. Meget af det Tv "vi" ser nu er rene serier, nogle enkelte film (men helst i bio) og så er vi begyndt at bruge HbbTV (DrNU?) samt diverse Youtube/Vimeo/osv fra smart bokse/tv. Redigeret af Onaj - 26-Januar-2015 kl. 16:35 |
||
Reklame on:
||
jbl
Super bruger Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg mener at have læst (her på forummet) at Yousee overvejer at indføre en billig basispakke med kun de allermest basale kanaler, for at få en fod indenfor på en større del af bredbåndsmarkedet. I dag udelukker de jo sig selv fra en masse potentielle bredbåndskunder ved at kræve at de har en tv pakke med 25 kanaler til 229 kr.
En basispakke med 5-10 kanaler til 79 kr. pr. måned ville løse en del af dette problem. Mest oplagt er nok at starte med at pille TV3 ud, som må være den klart dyreste kanal i grundpakken.
|
||
The_Unforgiven
Super bruger Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er træt af de hamper priser som bla Yousee har .
Min fuldpakke er steget med 25% siden 15/1 2012 . Og troede at man kunne vælge lige nøjagtig de kanaler som man ville have ? Mente at de var tvunget til det ? Er træt af alle de sportskanaler , sidste på stammen er tv2 Sport , arghhhhhhh. Stein |
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den pris på Kr. 229 for Grund pakken, er liste prisen, stor aftagere får den en del billigere, alt efter hvad der kan forhandles, her ligger vil en pænt stykke under den pris, og vores Internet er også billigere som stor kunde, samt også rabat på Mobil abonnementer. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvilken hastighed har du nu, hvis 233,- er halv pris af Yousee internetpris?
DR's kanaler og TV2 Regional kanal er Free To Air og har intet med Boxer at gøre. De udsendes af http://digi-tv.dk/ og dem skal under alle omstændigheder betale for via licens. Så det er kun et spørgsmål om at have en egnet antenne hertil. |
||
Onaj
Funktioner
Tak(0)
|
|
@JørgenT..
Vi har 100/20 eller sådan noget, vi betaler 299 (de har løbende giver mere fart for samme penge), men vi er så tvunget til at betale for grundpakken oveni dette. Licens til DR/Tv2 regional betaler jeg med glæde :D Hader af et "godt" hjerte de kommercielle kanaler og deres hjerne døde social sovse tv samt reklamer på fuld lyd hver 15min. Købte i sin tid gennem fælleskøb et Panasonic plasma 42" som stadig står flot (bruger lidt meget strøm..), desværre har den ikke Mpeg4 eller hvad det nu hedder. Så vi skal igennem en boks for at se FTA kanalerne på DVB-T. |
||
Reklame on:
||
Onaj
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mit Internet er som sådant OK billigt hvis man ser på deres priser på hjemmesiden 299kr for 91/42Mbit målt på speedtest.net idag. Så der kan jeg ikke klage, men når man tillægger tvunget grundpakke bliver det for dyrt, især når man ser på indholdet af de kanaler der er med. Hoved parten er rent skrammel fra vores synspunkt. Jeg vil som skrevet trykke dem lidt på maven også selv jeg blot er en enkelt kunde og de er monopol størrelse. Hjælper det ikke må jeg jo bare skifte og vente med at komme tilbage til den dag de sælger en nedbarberet pakke for en hund :) |
||
Reklame on:
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |