|
YouSee - gider ikke mere nu |
Besvar ![]() |
Side <12345 34> |
Forfatter | |||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
I mit tilfælde er modstande mod deres boks prisen, samt at jeg ikke er interesseret i at have en boks stående til hvert af vores 3 TV (for at få adgang til de kanaler som fremadrettet kun kan ses via bland selv).
Dvs. en endnu højere pris for at se de programmer jeg i dag har, samt ny HW. Jeg kan faktisk ikke se prisen på deres boks på hjemmesiden. For nye ab. fremgår det at man i dag åbenbart bare betaler 99,- i forsendelse, og skal binde sig i 6 md. - så vil det sige at de 30,-/md er bortfaldet, som man tidligere har skulle betale? Og det er vel kun for den første boks - så hvad er ekstra prisen på de 2 næste man skal have?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
En boks (4000) er Kr.30/måned yderligere bokse (2000) op til 4 yderligere er samlet Kr.99/måned.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Thomas.T ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 196 |
||
Altså 129,- pr måned, for at få lov til at se kanaler man allerede har betalt for? GE-NI-ALT!
![]() Det er en af grundene til at jeg stædigt har holdt fast i min fuldpakke (uden boks). Men umiddelbart tror jeg mine 15 år som Yousee-kunde nærmer sig sin afslutning... |
|||
![]() |
|||
Briskus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2012 Sted: Greve Status: Offline Point: 73 |
||
Hvis det kun er for at se dine bland selv kanaler, så kan du da bare nøjes med et kort i dine andre TV, så er det kun et engangsbeløb du skal betale. Vi har én boks og 3 kort, det virker fint med bland selv kanaler.
|
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
||
Jeg er ret sikker på du er blevet fejlinformeret af den pågældende Yousee medarbejder. Ellers agter de fuldstændig at ændre kurs. Men vent nu og se om Yousee overhovedet får lov af Discovery til at lave den påtænkte manøvre. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 651 |
||
Jeg håber da også at det var ham der tog fejl. Men jeg tog ham også i en løgn. Han sagde at man kun kan se kanalerne med boksen fordi de var kodede, men fortalte ham at det ikke passede for jeg kender flere der ikke har en boks selv om de har bland selv, til det sagde han at det var fordi direktøren ville have at kunderne skulle have en boks. Ja vi må håbe at discovery presser dem
Redigeret af sokken - 18-September-2019 kl. 22:34 |
|||
![]() |
|||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
||
Her i huset er der så kun brug for en boks.Boksens features mht,at kunne scrolle baglæns i dagens programmer - tilgang til arkiv - optagefunktion på samtlige programmer samtidigt,osv - har gjort at grundpakken pludselig dækker TV behovet ( har nedgraderet fra mellempakken).Jeg tilkøber så 3+, som enkelt kanal i CL sæsonen, og opsiger den i sommerhalvåret.
|
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Hvor får du det beløb fra. Der blev jo skrevet at op til 5 bokse, 1 4000 og op til 4 2000 er samlet Kr.99/måned.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
||
Nu har jeg ikke læst alt igennem i tråden, men Viaplay har lavet et tiltag hvor du få alle DR kanaler, TV2 og TV3. Ak ja YouSee, de opfører år efter år mere og mere arrogant. Med ankomst af xee, kunne man nemt frygte det kun blev værre
|
|||
![]() |
|||
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
||
i må have misforstået hinanden, jeg arbejder selv i yousee og har gjort det i 11 år.
Du kan selv vælge i dag om du vil have boks, bruge kort eller køre det over ren app. Uanset hvad du vælger vil din grundpakke koste det samme 299 kr., fordi det dækker rettigheder til at kan tilgå arkiv, spole og pause via app. Boksen kan desuden optage. Det koster ikke 599 kr. at konverter, men at oprette hvis du er ny kunde. Hvis du vælger at nedgradere pakke, når du skifter til til bland selv, kan det koste 199 kr. Samme procedure som tidligere, når man nedgraderede til en mindre pakke. Men tag at gå ind i jeres nærmeste yousee butik i stedet for, der kan i snakke med os om det.
![]() |
|||
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|||
![]() |
|||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 651 |
||
Det var da en god ting at høre.
Tak for det 😊
|
|||
![]() |
|||
Thomas.T ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 196 |
||
Fordi de første priser du skrev, tydeligvis kunne misforstås. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 34> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |