recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee Harddisk optager antenne prob.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee Harddisk optager antenne prob.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
runo18 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 147
Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee Harddisk optager antenne prob.
    Sendt: 03-Juni-2009 kl. 09:41

Hej jeg har købt den nye digitale HDTV modtagere fra YouSee, ved tilslutningen til tvet går antennestikket fra væggen ind i indgangen på yousee harddisk optageren, fra udgangen på yousee op i tvet, men hver gang jeg tænder tvet står der at der er sket en kortslutning ved antennestikket, men der er fint billede på både yousee og tvet, så hvad er der galt ?

Et andet problem jeg har er hvis jeg tilslutter yousee via hdmi kabel, og tilslutter en ældre harddisk optager til tvet via scart kommer der intet billede på tvet (pionner plasma) hvordan løses det ? 

Til top
multix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Marts-2006
Sted: Skive, Danmark
Point: 2264
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2009 kl. 20:35
Forkert forum
Til top
Brasch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-November-2007
Point: 645
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2009 kl. 19:50
du skal ind i menuen og fjerne antennestrømmen fra DVB-T tuneren. Mener dog du skal vælge en digital kanal før du kan komme ind i den rigtige menu
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2009 kl. 19:52

Oprindeligt skrevet af Brasch Brasch skrev:

du skal ind i menuen og fjerne antennestrømmen fra DVB-T tuneren. Mener dog du skal vælge en digital kanal før du kan komme ind i den rigtige menu

Det er en Kabel modtager det derjer sig om, de har ikke den feature, der er intet at bruge den til.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
runo18 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Oktober-2004
Point: 147
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 08:23

Hej

Kan en af jer uddybe lidt mere hvad jeg ren faktisk skal gøre og hvor jeg skal ændre noget, som om jeg var en 10 årig :-)

På forhånd tak

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu