Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Kim.H
Junior bruger
Oprettet: 11-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
|
Sendt: 05-Februar-2008 kl. 17:44 |
rallew skrev:
Kim.H skrev:
rallew skrev:
Hvis man nu har abonnement på Canal Plus og gerne vil spare 1000 kroner på den nye Samsung, er det så muligt att egne et abonnement på HD-pakken udover Canal Plus pakken? Vil da nødigt betale fuld pris.... |
Du kan godt få lov at købe HD-modtageren for 699,- uden at købe en programpakke, når du allerede abonnere på en pakke. Jeg havde allerede Canal+abonnement og fik min til 699,-.
Du kan selvfølgelig også få modtageren for 699,-, hvis du samtidiger binder dig en programpakke (fx HD-pakken) - uanset om du har noget abonnement i forvejen.
|
Okay. Jeg var nemlig nede i Fona v. Sdr. Fasanvej og han ville sgu ikke sælge mig den til 699,- selvom jeg havde Canal Plus abonnement i forvejen. Slyngel!
|
Jeg købte min i Fona, Rødovre, hvor de også var i tvivl. Sælgeren ringede derfor og spurgte TDC, som svarede, at modtageren kostede 699,-, når man i forvejen abonnerede på en programpakke. Du skal dog bruge dit TDC-kundenr.
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Esmis
Bruger
Oprettet: 05-Februar-2008
Point: 63
|
Sendt: 05-Februar-2008 kl. 17:50 |
hummelmose skrev:
STP36 skrev:
Er der mulighed for Farvorit-lister på den nye Samsung?
|
Ja. der er EN favorit liste, som du så slår til eller fra. Dette gøres fra indstillinger.
|
Og må jeg i den forbindelse spørge: Når favoritlisten er lavet og sat til, hvorfor kan man så ikke skifte kanal ved at trykke nummer men kun ved at trykke frem/tilbage på valgknapperne? F.eks. hvis jeg trykker 002 (hvor jeg har kodet TV2 ind), så skifter den til DR2, fordi den hedder 2 i den store kanaloversigt. Det er forvirrende....
|
RobertoCarlos
Bruger
Oprettet: 04-Februar-2008
Point: 175
|
Sendt: 05-Februar-2008 kl. 18:05 |
Ja favorit listen er et problem..den virker ikke..da jeg ringede ind sagde de at det ikke kunne være rigtigt for de har testet den i flere måneder..Jeg blev herefter henvist til en brugervejledning på deres hjemmeside men der opdager medarbejderen til sin store overraskelse at der ikke står noget om favoritlisten..De vil ikke indrømme derinde at favoritlisten ikke virker men sagde at brugervejledningen vil blive opdateret imorgen efter kl16..men det synes jeg ikke at jeg kan bruge til noget..for ved godt hvordan man skal bruge boksen..
|
rallew
Junior bruger
Oprettet: 14-August-2007
Point: 40
|
Sendt: 05-Februar-2008 kl. 18:09 |
Kim.H skrev:
rallew skrev:
Kim.H skrev:
rallew skrev:
Hvis man nu har abonnement på Canal Plus og gerne vil spare 1000 kroner på den nye Samsung, er det så muligt att egne et abonnement på HD-pakken udover Canal Plus pakken? Vil da nødigt betale fuld pris.... |
Du kan godt få lov at købe HD-modtageren for 699,- uden at købe en programpakke, når du allerede abonnere på en pakke. Jeg havde allerede Canal+abonnement og fik min til 699,-.
Du kan selvfølgelig også få modtageren for 699,-, hvis du samtidiger binder dig en programpakke (fx HD-pakken) - uanset om du har noget abonnement i forvejen.
|
Okay. Jeg var nemlig nede i Fona v. Sdr. Fasanvej og han ville sgu ikke sælge mig den til 699,- selvom jeg havde Canal Plus abonnement i forvejen. Slyngel!
|
Jeg købte min i Fona, Rødovre, hvor de også var i tvivl. Sælgeren ringede derfor og spurgte TDC, som svarede, at modtageren kostede 699,-, når man i forvejen abonnerede på en programpakke. Du skal dog bruge dit TDC-kundenr.
|
Jeg siger tak. Så må jeg ned og stikke det op i hovedet på dem i morgen ![](smileys/smiley17.gif)
|
RobertoCarlos
Bruger
|
Sendt: 05-Februar-2008 kl. 18:10 |
Ja tænkte jeg også på men i tdc siger de at de ikke kan hjælpe og at det er yousee jeg skal have fat i..
|
RobertoCarlos
Bruger
|
Sendt: 05-Februar-2008 kl. 18:11 |
Da jeg ringede til yousee siger medarbejderen også at hvis fejlen virkelig eksisterede havde der været mange opklad angående dette og sagde jeg var den eneste..synes det er lidt for tyndt for deres side af..
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 05-Februar-2008 kl. 18:15 |
RobertoCarlos skrev:
Da jeg ringede til yousee siger medarbejderen også at hvis fejlen virkelig eksisterede havde der været mange opklad angående dette og sagde jeg var den eneste..synes det er lidt for tyndt for deres side af..
|
Se min PM til dig![](smileys/smiley2.gif)
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
RobertoCarlos
Bruger
|
Sendt: 05-Februar-2008 kl. 18:21 |
jeps
|
Urte
Super bruger
Oprettet: 06-Oktober-2005
Point: 491
|
Sendt: 09-Februar-2008 kl. 15:37 |
Er jeg den eneste der har bemærket at YUV står bedre end RGB (I mit setup)
|
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300
|
Nordic2007
Bruger
Oprettet: 13-Februar-2007
Point: 138
|
Sendt: 09-Februar-2008 kl. 16:43 |
jeg oplever rigtig meget pixelering på kanalerne i dag, værst på HD-kanalerne. Er der andre der ligeledes oplever udfald? Jeg bor på Frederiksberg, Signalstyrken svinger mellem 3.7 til 4.1. Hvor meget skal signalstyrken ligge på før det kan betegnes som værende et godt signal? Kan man forstærke signalet på e eller anden måde (ved at købe en forstærker af én eller anden slags)?
Bær over med mig hvis jeg stiller "dumme" spørgsmål. Er en novice inden for dette emne ![](smileys/smiley36.gif)
|
VIDEO: Sony 65 A1 Sony UBP-X800 Canal Digital OnePlace AppleTV 4K
AUDIO: Denon AVR-X1400H Dali Concept 5.1
|
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
|
Sendt: 09-Februar-2008 kl. 16:58 |
Mest vigtig er BER, dernæst signalstyrke. Pixelering skyldes at BER er for lav en perfekt BER er <E8. Nu ved jeg ikke lige hvordan Samsung boxen viser BER, hvad står den på.?
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
OHJ-1
Bruger
Oprettet: 27-Januar-2008
Point: 115
|
Sendt: 09-Februar-2008 kl. 17:44 |
Radiomanden skrev:
Mest vigtig er BER, dernæst signalstyrke. Pixelering skyldes at BER er for lav en perfekt BER er <E8. Nu ved jeg ikke lige hvordan Samsung boxen viser BER, hvad står den på.?
|
Hej,
Kan se under menuen at min box modtager følgende modtageforhold:
Signalstyrke: -9,3
BER (bit-fejlrate): 0
Er det OK, forstår ikke helt det der med "-9,3" ?!
Mvh,
Ole
Redigeret af OHJ-1 - 09-Februar-2008 kl. 17:54
|
Samsung LE46M87BD-Harmony 525
Samsung SMT-H3106 HD Digital
PS3 60GB - Onkyo TX-SR605 - Focal JMlab
Beosound 9000 + Beoport
2xPenta mkIII 2xBeolab 8000
|