|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 11> |
Forfatter | ||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() |
|
ayntes den er total fed.. nu kan man tillade sig at have den stående fremme :) Kan ikke vente til den kommer i butikkerne :) |
||
![]() |
||
Anden4220 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
|
det er nok ikke muligt det har noget at gøre med rettigheder osv. ligesom med viasats og canal digitals løsninger uden DVD-brænder |
||
Panasonic TH37PX80
Sony surround Apple Airport express Triax C-HD415CX Playstation 3 |
||
![]() |
||
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() |
|
Hvad er forskellen på om man kan optage det og se det eller at brænde det ned og se det igen på et andet tidspunkt? Mvh. Lasse |
||
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
||
![]() |
||
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
|
Rettigheder... |
||
![]() |
||
jaqup ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() |
|
Har nogen kendskab til om det evt. er muligt at låne/leje boks ved yousee som ny kunde per mdr. For jeg vil da helst have den med optager, men det er rimeligt lang tid og vente? Ellers må jeg jo købe dem begge?
På forhånd mange tak! |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Det er KUN muligt at købe, vent på PVR modellen, den anden ligner noget fra tidlig stenalder. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
BeeJay ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
|
Hmmm hvem siger den med HDD først kommer i april/maj??? Talte med TDC igår og de sagde at den kom inden 14 dage altså den med HDD.. selvom de sagde de egentligt ikke måtte fortælle noget.!!!!
|
||
![]() |
||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
|
Når man tilslutter sådan en digital modtager kan man så gøre det sådan at man kører antennekablet først gennem en hdd-recorder og så derefter til samsungen og op i tv'et, så man kan beholde sin recorder også? Altså så HDMI (eller Component, da det begynder at knibe med tilslutninger) både fra Recorder og Digitalmodtager til tv'et??? |
||
Ning
|
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() |
|
Det kan du godt, men jeg vil anbefale omvendt rækkefølge, da en digital modtager er mere ømtålelig mht. støj end en analog modtager.
Dvs.: Væg->Samsung->HDD Recorder->TV |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
|
Siden med formaterne, side 13?, prøvebillederne, her er formatet 720p og 1080p med stor forskel. Signalerne med 720p50 eller 60 indeholder betydeligt mere Information end 1080p24 eller 30. I min virkelighed skulle der kun være 2 prøvebilleder. et for PAL og et for 720p50/1080p24. Jo der ER forskel men til hvilken side! Ligesom man kan skrive PAL 625i50 skriver jeg med stor lyst 819p50 (eller hedder det 768p50?). Youssi vil vel så tilligemed fastholde de der 1080p kræver mere Båndbredde sende igennem en "det der mystiske 720p". Redigeret af moho - 29-Januar-2008 kl. 13:42 |
||
![]() |
||
MortenR. ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
|
Jeg har fået at vide i dag af yousee's kundeservice at begge dekodere
kommer på fredag. De kommer med samme sending og kan allerede på fredag købes i tdc's egne butikker. De vil senere blive sendt ud til andre butikker! ![]() Det bliver spændende om de er gode. Mht. hd pakker, så er intet gratis, man skal købe de fire hd kanaler i en favorit pakke for 49 kr. per måned. Desuden kan man kun få tv2sporthd, hvis ens antenneforening har tv2sport! ![]() Prisen på dekoderne skulle være 1150 for den billige, og 1650 for optageren (den har også to tunere). Jeg håber oplysningerne ovenfor passer, men det lyder spændende! |
||
Morten
|
||
![]() |
||
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() |
|
Har prøvet at "google" "Samsung SMT-H3126". 1 hit, og det er her på recordere.dk, virker lidt underligt at den ikke findes "outthere", nogle der har flere informationer ? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |