recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee - kanaler forsvinder flere gange om dagen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee - kanaler forsvinder flere gange om dagen

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2015 kl. 22:28

Det sker ikke her, så lige hvad årsagen er.??
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Point: 697
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2015 kl. 22:32
- måske det er lokalt ?
'bor selv på den Københavnske vestegn
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2015 kl. 22:32
- skete faktisk igen i går..........
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2015 kl. 22:34

Min lokalitet er Midtsjælland.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 06:18
Jeg har heller ikke oplevet nogen problemer ang. de nævnte kanaler og ej heller med andre.
Bor på Vestegnen (Kbh.) og har YouSee Bland Selv fuldpakke i Antenneforeningen Brøndby.

Alting har kørt som det skal, lige siden jeg for ca. 2 år siden fik mit nye TV med DBV-C tuner og samtidig opsage mit Plus abonn. (inkl. deres elendige boks, som jeg havde 6 stk. af uden at nogen af dem virkede ordentligt Ermm)
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 08:47
Nu bliver det endnu mere underligt; jeg har to forsk. Samsung fjernsyn, og her til morgen er TV2 sport + TV3 sport + TV3 sport2 pludselig flyttet fra de kanalpladser jeg har givet dem, tilbage til de kanalpladser som Yousee tildeleer dem når jeg indlæser alle mine kanaler.
MEN; det er kun det ene Samsung TV hvorpå at dette er sket......( men det andet samsung TV har haft samme problemer, blot for to dage siden.....)

......UNDERLIGT...........og i øvrigt møg-besværligt at skulle re-lokerer kanaler hver anden dag :(
Til top
perf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-November-2005
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 10:28
Også problemer i Greve
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 10:51
- og så har jeg gjort det, man (jeg!) skulle have gjort for længe siden; checket Yousee's hjemmeside f.s.v. driftsforstyrrelser.
Der står at der er "tekniske problemer" i mit område, som bla. berører TV2, TV3 kanal 5 og andre kanaler.....og at disse problemer burde være løst d. 25......det er så ikke tilfældet....
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 10:36
Update herfra.

Jeg har ikke fået det kabel som Yousee lovede at sende så jeg ved ikke om de har glemt det.

Anyway så er problemet gået i sig selv igen og jeg har ikke set det i noget tid.
Så jeg hælder stadig til at Yousee har 'pillet' ved et-eller-andet i perioden.

Nå.... men jeg fik bestilt mig nogle multiskærmede Profigold kabler som jeg sætter på næste gang jeg ser problemet LOL
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu