|
Yousee - kanaler forsvinder flere gange om dagen |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det sker ikke her, så lige hvad årsagen er.?? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
JesA
Guld medlem Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
Funktioner
Tak(0)
|
- måske det er lokalt ?
'bor selv på den Københavnske vestegn |
|
JesA
Funktioner
Tak(0)
|
- skete faktisk igen i går..........
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min lokalitet er Midtsjælland. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har heller ikke oplevet nogen problemer ang. de nævnte kanaler og ej heller med andre.
Bor på Vestegnen (Kbh.) og har YouSee Bland Selv fuldpakke i Antenneforeningen Brøndby.
Alting har kørt som det skal, lige siden jeg for ca. 2 år siden fik mit nye TV med DBV-C tuner og samtidig opsage mit Plus abonn. (inkl. deres elendige boks, som jeg havde 6 stk. af uden at nogen af dem virkede ordentligt )
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
JesA
Funktioner
Tak(0)
|
Nu bliver det endnu mere underligt; jeg har to forsk. Samsung fjernsyn, og her til morgen er TV2 sport + TV3 sport + TV3 sport2 pludselig flyttet fra de kanalpladser jeg har givet dem, tilbage til de kanalpladser som Yousee tildeleer dem når jeg indlæser alle mine kanaler.
MEN; det er kun det ene Samsung TV hvorpå at dette er sket......( men det andet samsung TV har haft samme problemer, blot for to dage siden.....) ......UNDERLIGT...........og i øvrigt møg-besværligt at skulle re-lokerer kanaler hver anden dag :( |
|
perf
Super bruger Oprettet: 21-November-2005 Status: Offline Point: 327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Også problemer i Greve
|
|
JesA
Funktioner
Tak(0)
|
- og så har jeg gjort det, man (jeg!) skulle have gjort for længe siden; checket Yousee's hjemmeside f.s.v. driftsforstyrrelser.
Der står at der er "tekniske problemer" i mit område, som bla. berører TV2, TV3 kanal 5 og andre kanaler.....og at disse problemer burde være løst d. 25......det er så ikke tilfældet.... |
|
Bladerunner
Super bruger Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Funktioner
Tak(0)
|
Update herfra.
Jeg har ikke fået det kabel som Yousee lovede at sende så jeg ved ikke om de har glemt det. Anyway så er problemet gået i sig selv igen og jeg har ikke set det i noget tid. Så jeg hælder stadig til at Yousee har 'pillet' ved et-eller-andet i perioden. Nå.... men jeg fik bestilt mig nogle multiskærmede Profigold kabler som jeg sætter på næste gang jeg ser problemet |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |