|
Yousee = no see, no internet |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19473 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
TDC får betaling for at tv og internet virker ud til alle deres kunder?
Klaus
|
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej, TDC får bl.a. penge for at udvikle, etablere og stille mange forskellige typer af linier til rådighed for samfundet - herunder myndigheder.
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
Claus P
Super bruger Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg sidder i Kastrup, i en større ejendom bag hotellet i Kastruplundgade, og glæder mig over at jeg ikke har oplevet de problemer, som store dele af Kastrup åbenbart har bøvlet med på det seneste.
Vi har Yousee som leverandør af vores TV-signal og vælger så selv internet-leverandør. Der har jeg valgt den billige løsning fra Hiper. Det bliver så leveret via COAX forbindelsen. Den har stået på juleferie siden den 19/12, så vores internet og Tv har i den grad været brugt, modsat dagligdagen hvor belastningen er meget begrænset i dagtimerne. Det overrasker mig at der kan være så stor forskel på oplevelsen indenfor få hundrede meter.
|
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jamen så bor du næsten ved siden mig (Kastruplundgade). Desværre er vi pt. ikke i stand til selv at vælge leverandører pg.a. en kontrakt der udløber i det nye år.
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
Claus P
Super bruger Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det gør jeg, og det er netop derfor jeg undrer mig over jeres oplevelser. Her spiller det bare, og jeg har ikke tidligere hørt, at der skulle være problemer med signalerne, heller ikke fra nabo ejendommene.
|
|||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så gå du over i ejendommen hvor genbrugsbutikken er , så skal du bare høre. Vores system er ret nyt, og hele baduljen er checket af underleverandør til Yousee.
|
|||
|
|||
Claus P
Funktioner
Tak(0)
|
||
[/QUOTE]
Så gå du over i ejendommen hvor genbrugsbutikken er , så skal du bare høre. Vores system er ret nyt, og hele baduljen er checket af underleverandør til Yousee. [/QUOTE]
Men I har da lige fået ny leverandør, hvis jeg husker rigtig. Der var da en del opslag på dørene i Thyges Gård om at de skiftede til Waoo eller hvad de nu hedder.
|
|||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så gå du over i ejendommen hvor genbrugsbutikken er , så skal du bare høre. Vores system er ret nyt, og hele baduljen er checket af underleverandør til Yousee. [/QUOTE]
Men I har da lige fået ny leverandør, hvis jeg husker rigtig. Der var da en del opslag på dørene i Thyges Gård om at de skiftede til Waoo eller hvad de nu hedder. [/QUOTE]
Det er ikke samme ejendom. Den du omtaler er et socialt byggeri og vores ejendom er en andels forening. Så godt det opslag du nævner. Men iflg. YouSee var fejlen i går ikke kun hos os, men også andre steder i Kastrup.
|
|||
|
|||
Claus P
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men I har da lige fået ny leverandør, hvis jeg husker rigtig. Der var da en del opslag på dørene i Thyges Gård om at de skiftede til Waoo eller hvad de nu hedder. [/QUOTE]
Det er ikke samme ejendom. Den du omtaler er et socialt byggeri og vores ejendom er en andels forening. Så godt det opslag du nævner. Men iflg. YouSee var fejlen i går ikke kun hos os, men også andre steder i Kastrup. [/QUOTE]
Ok. Jeg er dog stadig overrasket over jeres kvaler, normalt er borgerne i kvarteret, ret hurtige til at skrive på FB, når der bare er det mindste, eller udtrykke deres utilfredshed på torvet. Ikke sådan at jeg står på torvet og og deltager i debatten
|
|||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er ikke samme ejendom. Den du omtaler er et socialt byggeri og vores ejendom er en andels forening. Så godt det opslag du nævner. Men iflg. YouSee var fejlen i går ikke kun hos os, men også andre steder i Kastrup. [/QUOTE]
Ok. Jeg er dog stadig overrasket over jeres kvaler, normalt er borgerne i kvarteret, ret hurtige til at skrive på FB, når der bare er det mindste, eller udtrykke deres utilfredshed på torvet. Ikke sådan at jeg står på torvet og og deltager i debatten [/QUOTE]
Jeg har hørt at der har været en del sure bemærkninger herfra på FB. Jeg er ikke selv på FB.
|
|||
|
|||
Claus P
Funktioner
Tak(0)
|
||
[/QUOTE]
Jeg har hørt at der har været en del sure bemærkninger herfra på FB. Jeg er ikke selv på FB. [/QUOTE]
Nu kan det selvfølgelig godt være at jeres forening, ligesom vores har deres egen lukkede FB side, men jeg følger 3 FB sider, hvor så godt som alt der handler om Kastrup bliver slået op. Der er brok over ikke tømte skraldespande, en stjålet Isbjørn og fyrværkeri som larmer åh så meget men ingen nævner med et ord, at de har problemer med deres forbindelse fra Yousee. Jeg tog så lige en tur ind på Yousee's driftside, og der er en fejlmelding i området, som jeg lige ser det, og den handler om noget webmail. Men du må have en god kamp med få det I betaler for hos Yousee
|
|||
thomnico
Super bruger Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er enig i din betragtning at prisen ikke er altafgørende. For mig er det også, som dig, stabiliteten. Jeg synes bare ikke at prisen for Yousee er deres produkt “værd” og nu valgte jeg at stille op til bestyrelsen for ca 5 år siden med det mål at få fiber i vores huse. Sidste sommer kom Fibia så forbi med er godt tilbud: gratis installation, etablering og det hele for 5års aftale med foreningen. Eneste krav var at ca de her 2/3 hoppede med i første omgang. Så jeg har fugt mange timer sammen med en projektgruppe på at få folk med. Der hjælper det temmeligt meget med ca 100kr/måned i besparelse for dem der “bare skal have net” hvilket er ca 80% af alle. Vores aftale med Yousee på vores eget COAX net har altid kun omhandlet TV, hvor internet var på rent markedsvilkår. Nu er vi ca 2/5 igennem udrulningen og det spiller bare og Yousee er nok begyndt at notere en hvis aktivitet herude, da selv kundeservice piver over alle de opsigelser der kommer herude fra Fordelen er nu at synes folk det er noget l... kan de let skifte imellem 2 udbydere (udover dem via adsl, som kun giver 10/2)
|
|||
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080 Center: XTZ Spririt 6 Front: XTZ Spririt 6 Bag og side: XTZ Spirit 2 Sub: B&W AW610 Receiver: Marantz SR7008 |
|||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |