|
Yousee opgraderer |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | ||
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Min 100/10 viser 130/11 stort set hver gang jeg tester den. |
||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
|
Hvorfor det? Hvis det af forretningsbetingelserne/vilkårene fremgår at man (yousee) med et givet varsel kan ændre dit, dat og dyt, så kan de gøre som de har lyst til (ja ja - indenfor rimelighedens grænser men mon dog ikke en relativ beskeden hastigheds- og prisændring falder indenfor det). Og det kan du også - du kan finde en anden udbyder.
|
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
|
Langt fra... Lovene i Danmark er forbrugerbeskyttelseslove, og det betyder, at hvis et firma skriver noget i en aftale, som er i modstrid med loven, så kan du som forbruger roligt skrive under - det har ingen retslig gyldighed. Og ovenstående vil jeg mene er i hvert fald på kanten af god markedsføringsskik/overtrædelse af aftaleloven. Jeg er dog på ingen måde advokat eller jurist, men taler ud fra et generelt rimelighedsprincip ![]() |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
|
Samme her. Det har den ikke altid gjort, den har vist 100/10, men der skete noget i vinter/foråret. Den begyndte at vise 130/10, og jeg kunne nu hente med 15Mb/S i mod 12 Mb/s tidligere. De MÅ have opgraderet hastigheden men, hvorfor mon de ikke fortæller at man nu blot har 130Mbit i stedet for 100 Mbit, når det reelt er det der sker? Det er da en "glædelig" nyhed :) |
||
![]() |
||
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
|
Tak for jeres svar - det lyder til at jeg skal skifte udbyder.
|
||
Mvh
Bo |
||
![]() |
||
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 791 |
|
Mit problem er, at de under dække af "hastigheden nedlægges" tvangsopgraderer deres kunder. De gør det kun for at få flere penge i kassen. F.eks. 25/3 bliver jo reelt ikke nedlagt, når andre kunder opgraderes til den - man kan bare ikke længere vælge den selv. Det er en svinestreg. Redigeret af bubbleboy - 31-August-2013 kl. 23:28 |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Min hastighedstest viser 12,23/1,13, så der er lige et stykke op til de 15, xom jeg skal have, når min nuværende 10/1-hastighed ophører.
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2823 |
|
Du kan godt regne med, at din nye 15mbit også vil vise mere end 15 når du får den. Min 25 mbit viser altid mellem 27 og 28.
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Det tror jeg også, at den gør - den har altid vist lidt højere end det, jeg bliver lovet. Og beklager: Det kunne godt se ud som om, jeg TROEDE, at jeg allerede skulle have fået min nye højere og dyrere hastighed i mit indlæg ovenover - men sådan forholder det sig ikke. Min skrivefejl...
Redigeret af turbo2 - 01-September-2013 kl. 14:42 |
||
![]() |
||
HJ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2011 Sted: Herning/Danmark Status: Offline Point: 26 |
|
Undre mig over Yousee bredbånd. Jeg har modtaget et brev ang de ændringer og at min nuværende hastighed nedlægges. Når det undre mig, er det fordi jeg kender en som har en lavere hastighed, den nedlægges også, men vedkommende opgraderes til den hastighed jeg har nu, men som de skriver til mig, nedlægges. Virker noget besynderligt--
|
||
Henrik J
|
||
![]() |
||
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 791 |
|
Sådan er det med påskud. De er ikke altid logiske. Men hvis bare det virker og giver flere penge i kassen...
|
||
![]() |
||
dieseldk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
|
nogen med 50/3 som har fået brev om hvad der sker med deres forbindelse?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |