recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee: Påvirker skift t. BlandSelv analog signal?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee: Påvirker skift t. BlandSelv analog signal?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee: Påvirker skift t. BlandSelv analog signal?
    Sendt: 30-Marts-2014 kl. 16:13
Hej alle

Jeg har et tv med Yousee boks tilsluttet, samt et andet gammelt tv, der alene er i stand til at modtage de analoge kanaler.

Jeg overvejer at skifte pakke fra Mellempakken til Bland-Selv, men kan læse mig til at man så skal have digital kortlæser + kort i det andet tv også, for at kunne se alle kanalerne. Men hvis jeg er fint tilfreds med at mit ekstra alene kan tage de analoge kanaler, er der vel ikke nogen grund til det?
Hvis jeg vælger at modtage digitalt Bland-Selv på det ene tv, vil jeg vel også stadig modtage de analoge kanaler - eller hvad...?

Jesper
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2014 kl. 16:30
Oprindeligt skrevet af jbl jbl skrev:

Jeg har et tv med Yousee boks tilsluttet, samt et andet gammelt tv, der alene er i stand til at modtage de analoge kanaler.
Jeg overvejer at skifte pakke fra Mellempakken til Bland-Selv, men kan læse mig til at man så skal have digital kortlæser + kort i det andet tv også, for at kunne se alle kanalerne. Men hvis jeg er fint tilfreds med at mit ekstra alene kan tage de analoge kanaler, er der vel ikke nogen grund til det?
Hvis jeg vælger at modtage digitalt Bland-Selv på det ene tv, vil jeg vel også stadig modtage de analoge kanaler - eller hvad...? Jesper

Skift til Bland Selv-pakke medfører at der isættes et Grundpakkefilter. Det medfører at du af analoge kanaler kun vil kunne modtage dem der ligger i Grundpakken.

Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2014 kl. 16:40
Ok - det er selvfølgelig træls, men til at leve med. Tak for det hurtige svar!
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2014 kl. 16:42

Det beyder så, at du skal have en modtager til det andet TV hvis du vil modtage dine kanaler på det.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu