|
Yousee: Påvirker skift t. BlandSelv analog signal? |
Besvar |
Forfatter | |
jbl
Super bruger Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Marts-2014 kl. 16:13 |
Hej alle
Jeg har et tv med Yousee boks tilsluttet, samt et andet gammelt tv, der alene er i stand til at modtage de analoge kanaler. Jeg overvejer at skifte pakke fra Mellempakken til Bland-Selv, men kan læse mig til at man så skal have digital kortlæser + kort i det andet tv også, for at kunne se alle kanalerne. Men hvis jeg er fint tilfreds med at mit ekstra alene kan tage de analoge kanaler, er der vel ikke nogen grund til det? Hvis jeg vælger at modtage digitalt Bland-Selv på det ene tv, vil jeg vel også stadig modtage de analoge kanaler - eller hvad...? Jesper |
|
Vilhelm
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skift til Bland Selv-pakke medfører at der isættes et Grundpakkefilter. Det medfører at du af analoge kanaler kun vil kunne modtage dem der ligger i Grundpakken. |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
jbl
Super bruger Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok - det er selvfølgelig træls, men til at leve med. Tak for det hurtige svar!
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det beyder så, at du skal have en modtager til det andet TV hvis du vil modtage dine kanaler på det. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |