recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee TV-Arkiv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYouSee TV-Arkiv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
simongunborg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: YouSee TV-Arkiv
    Sendt: 10-December-2009 kl. 14:01
Hej.

Efter at have fået installeret en YouSee HD modtager med HDD og et YouSee Plus abb. har brugen af mit fjernsynskiggeri ændret sig markant, det spiller bare!

Dog er jeg stødt på ærgelser som jeg sikkert ikke er alene om!
- Det drejer sig om YouSee TV-Arkiv og StartForfra funktionerne, som er genialt og brugbart, men oplevelsen er langt fra hvad jeg havde forventet!
Jeg oplever at lyden og billedet konstant hakker, og det er ikke bare hvert 5. minut men efter hver andet sekundt. 
Det gør funktionerne fuldstændig ubrugelige da det ikke er til at blive fuldstændig vanvittig af at se/høre på.
Er der nogle på recordere der oplever samme problem som jeg og evt. nogen der har en løsning på problemet?

Mvh
Simon
Til top
kimjensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-September-2007
Sted: Denmark
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2009 kl. 15:45
Hej.
Vi er også begyndt at bruge de 2 funktioner. Og de virker bare. Kun en gang har jeg oplevet at en udsendelse på tv arki er stoppet og jeg måtte begynde forfra igen. Måske at det har noget med din router eller nettet at gøre.
Mvh
Kim Jensen

Mine dvd'er
Til top
henrik-d Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-September-2008
Point: 225
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2009 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af simongunborg simongunborg skrev:

Hej.

Efter at have fået installeret en YouSee HD modtager med HDD og et YouSee Plus abb. har brugen af mit fjernsynskiggeri ændret sig markant, det spiller bare!

Dog er jeg stødt på ærgelser som jeg sikkert ikke er alene om!
- Det drejer sig om YouSee TV-Arkiv og StartForfra funktionerne, som er genialt og brugbart, men oplevelsen er langt fra hvad jeg havde forventet!
Jeg oplever at lyden og billedet konstant hakker, og det er ikke bare hvert 5. minut men efter hver andet sekundt. 
Det gør funktionerne fuldstændig ubrugelige da det ikke er til at blive fuldstændig vanvittig af at se/høre på.
Er der nogle på recordere der oplever samme problem som jeg og evt. nogen der har en løsning på problemet?

Mvh
Simon
Til top
henrik-d Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-September-2008
Point: 225
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2009 kl. 19:47
Jeg synes du skal investere i nogle rigtig gode kabler både mellem box og tv og mellem vægtilslutningens antenneindgang og boxen.
Ofte er modtagelsen af digitale signaler hæmmet af for dårlig kabelkvalitet i hjemmet.
V.h.
Henrik
Til top
simongunborg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-December-2009
Sted: Danmark
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2009 kl. 22:52
Nu skal det siges at forbindelsen "internet" til boksen er målt til ca. 20100/2100 kbps så vejen til nettet burde ikke være problemet!
Mht. modtagelse af både HD og almindeligt digitalt TV er der ingen problemer med udfald på hverken billede eller lyd. 
Kan det være noget med YouSee's digitalboks eller noget andet?
Til top
morelli Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 99
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2009 kl. 19:24
Hej. Jeg har haft samme problem. Jeg skiftede HDMI kablet ud og det hjalp.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu