recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YS: Kanaler virker ikke længere - prøveperiode?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YS: Kanaler virker ikke længere - prøveperiode?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
skuffen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-April-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skuffen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: YS: Kanaler virker ikke længere - prøveperiode?
    Sendt: 11-Marts-2012 kl. 12:21
Hej,

Jeg har for et kort stykke tid siden skiftet fra HomeTrio til Yousee mellempakken med yousee plus. Generelt har jeg været ok tilfreds, selvom den nye boks ikke altid gør mig helt glad. Det irriterer mig også lidt, at jeg ikke kan optage 2 programmer samtidig hvis jeg fx. ikke er hjemme eller hvis det ene ses samtidig.

Nå, så til det egentlige topic. Mig og min bedre halvdel lade mærke til at TLC og TheVoice ikke længere virker. Vi ved at vi har benyttet begge kanaler en del i starten af perioden, men nu virker de altså ikke længere. På TheVoice får vi beskeden af kanalen ikke er en del af vores abonnement, hvorimod på TLC får vi beskeden at vi skal tjekke om antennestikket er tilsluttet. Meget underligt.

Har der været en prøveperiode i starten af vores oprettelse, som vi ikke har hørt noget om? Eller har YS rent faktisk flyttet minimum de 2 kanaler fra mellem til fuld-pakken?

På forhånd tak
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2012 kl. 12:32
Du kan se pakkerne her. Med kort virker mange kanaler i ca. 3 uger. Det gælder også diverse betalingskanaler.

Redigeret af joern.loenborg - 11-Marts-2012 kl. 12:33
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
skuffen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-April-2010
Sted: DK
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skuffen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2012 kl. 15:44
Jeg ved skam godt hvor jeg kan se de nuværende program pakker. Men din forklaring giver jo udemærket mening ift. det vi har oplevet, så det takker jeg for. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu