|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 17> |
Forfatter | |
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Kan du forklare dem lidt mere? Redigeret af Mike S. - 10-Februar-2008 kl. 22:13 |
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
![]() |
Selvfølgelig.
![]()
Edit: Billedet er venligst "lånt" fra http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1504 Redigeret af pdj1974 - 10-Februar-2008 kl. 22:41 |
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
![]() |
|
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
![]() |
Kom lige i tanke om en mere
![]()
Det er faktisk meget ønsket, da zappe-tiden jo er væsentlig længere end på analog tv. Så mens man venter på at et pgm. skal starte/eller at reklamerne er forbi kunne det være guld at have en alternativ kanal kørende i et hjørne. |
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Peter - kanon gode ideer. Jeg sender det videre og ser om jeg kan narre nogen til at lave nogle af de mange gode inputs vi har samlet her.
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
kc1234 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
Zoom valg der huskes individuelt for hver kanal, eller er det allerede sådan?
![]() |
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
Muligheden for at se en kanal og optage en anden. Men det er nok ikke muligt teknisk pga. 2 tunere. Men så skulle den kunne streames, hvis den optager på den anden. (Og ekstern HD !!)
|
|
OLED LG 55E6V, Yamaha YSP, Stofa etc.
|
|
![]() |
|
kc1234 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
Når man hører radio, er der sådan et fint lille ikon der viser en radio, flytter det sig? Statiske billeder og plasma er ikke det bedste der findes.
|
|
![]() |
|
![]() |
(Ved ikke lige om det er en fejl eller et ønske - vil bare gerne have det rettet
![]()
|
|
/Peter
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
Nu vi er i gang. Hvorfor ikke en streaming mulighed for at kunne afspille sine musikfiler samt billeder fra en anden computer - lidt som Apple TV.
|
|
OLED LG 55E6V, Yamaha YSP, Stofa etc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak skal du have - det vil da bare være lækkert. ![]() |
|
/Peter
|
![]() |
|
bbb336 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Hej Kan tilslutte mig mulighederne omkring teksttv. EN ting som jeg gerne så rettet i samme forbindelse er at teksten (ved skærmtilstand 'tilpasset') ikke bliver strækket ud for at fylde hele billedet. Ellers ville jeg gerne have muligheden for at bladre i EPG delen under tv-billedet når man står i menu (samme billede som når man tænder for Zaptor).
Mvh bbb336 |
|
![]() |
|
![]() |
Øhhh det forstår jeg ikke helt - det med teksten kan strækkes? |
|
Zaptor Motorola
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 17> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |