|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | |
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Det er oftest programleverandørende er bestemmer hvordan pakker skal se ud - de har tit et krav ala: Hvis i vil have den her kanal skal de her kanaler også med etc.
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
Jeg kan ikke med min bedste vilje få øje på mulighederne for spare noet som helst i forhold til Antenneforeningen Århus og Brabrand Boligforening. Og hvor mulighederne for slippe billigere skulle komme via Zaptor'en og Tema pakker, forstår jeg endnu mindre. Edvin Juhl og andre's opgaver er Vi skal betale så meget som muligt, for så mange som muligt programmer, til programleverandørerne.
|
|
![]() |
|
menelaos ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Der findes beviser på det kan lade sig gøre at give valgmuligheder. Tag fx dansk bredbånd: 1. Grundpakke 69 kr 3. Viasat basis 99 kr - TV3, 3+, TV2 News 2. Pluspakke: discovery, TV2 film, Eurosport, VH Channel, Disney 170 OSV Altså kan man for ca. 200 kr inkl kortafgift få grundpakken og tv3 kanalerne samt news. Denne begrænsede løsning tror jeg en hel del ville kunne klare sig med, og det viser, at det godt kan lade sig gøre at give kunderne en mulighed for at vælge mellem forskellige prisniveauer. Stykprisen for tv3 kanalerne er højere i den lille temapakke. Det er klart, men kunderne skal da have valget mellem om de vil nøjes med at betale 200 kr., mod at få færre kanaler og miste noget mængderabat, eller de hellere vil betale 350 kr for den helt store pakke, og få mange kanaler og store mængderabat. Der bør være noget for enhver pengepung. |
|
![]() |
|
tranma ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2008 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Hej.
Er der nogen der har hørt nyt omkring temapakker og Zaptor i Antenneforeningen-aarhus? |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej jeg synes det med kanal valg skulle bestemmes af alle i foreningen. istedet for nogle få hvor mange kun sidder der for at være i en bestyrelse.Feks hvis der blev anonceret nu skal der stemmes om kanaler kom der måske 1000 mennesker i ålborg eller århus så det de stemte frem var gældene.men feks antv mener at der kommer alt for mange folk hvis det kørte på den måde ,det tror jeg ikke, det er kun de få der er intereseret de andre sidder bare hjemme og skælder ud.Der findes en afdeling i ålborg gug visse dahl antenneforening, de har altid gjort på den måde uden balade,ved godt de er ikke så store som antv og stofas afdelinger,men man kunne prøve . Redigeret af agger - 28-Januar-2008 kl. 11:48 |
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Er du sikker på det ikke er på den måde? Altså at alle medlemmer kan komme og stemme? Jeg troede egentlig bare det var fordi det kun er pensionisterne der kommer til møderne at vi har så mange mærkelige kanaler her i Århus. ????
Redigeret af Langemor84 - 28-Januar-2008 kl. 12:00 |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej her hos os i ålborg er der sågar en rådmannd eller 2 med og hvad interesse har de i tv,nej der er en fra lejeboliger en fra dit en fra dat men vi kan ikke selv komme. ærgeligt hilsen agger |
|
![]() |
|
alias ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2006 Status: Offline Point: 157 |
![]() |
Temapakkerne skulle ifølge mail fra Århus antenneforening blive lanceret d. 06-02-2008
|
|
![]() |
|
alias ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2006 Status: Offline Point: 157 |
![]() |
Ja så kom vi til den 06-02-2008 men gav det nogle temapakker i Århus, øh næ! Antenneforeningen mener at de skulle komme i dag og Stofa mener at datoen er den 01-03-2008. Det tyder da på et rigtig godt samarbejde |
|
![]() |
|
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
![]() |
jamen så kan jeg måske glæde nogle ved at fortælle at vi i Århus er så heldig at tv3 og tv3 + er i ALLE temapakkerne. Dvs mange af os kan spare den dyreste pakke også i stedet tage basis pakken også stadig se tv3 og tv3 + via temapakkerne. Dvs der er mulighed for en besparelse |
|
![]() |
|
Fabrin ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() |
Det lyder godt... Men nu må det snart være tid til at få en opdate fra Antenneforening Århus. Det har godt nok taget sin tid...
|
|
Mvh
Michael F. Hjort, Århus C Panasonic TH-42PZ70EA MacBook Playstation 3, Wii Onkyo TX-SR705 7.1 HarboSound Sat10+Sub10 |
|
![]() |
|
tranma ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2008 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Har du lidt yderligere om temapakkerne?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |